רכילות עסקית

קבוצת דיזנהאוז נבחרה שוב כנציגה הבלעדית של חברת התעופה Air Cairo

קבוצת דיזנהאוז נבחרה כנציגה הבלעדית של חברת התעופה אייר קיירו בארץ. זו הפעם השנייה בה אייר קיירו בוחרת בדיזנהאוז 
מערכת ice | 
חני סובול (צילום יח"צ)
דיזנהאוז גרופ נבחרה שוב כנציגה הבלעדית של חברת התעופה אייר קיירו (Air Cairo), חברת הבת של חברת התעופה הלאומית של מצרים איג'יפט אייר (EGYPTAIR). ההתקשרות בין שני הגופים נחתמה לראשונה לפני כשנה, ולאחר התנסות מוצלחת הוארכה שוב.
במסגרת שיתוף הפעולה, יתקיימו שלוש טיסות בשבוע מתל אביב לשארם בימי ראשון, שלישי וחמישי, במטוס איירבוס חדיש מדגם 320-A לו 170 מושבים. הטיסות ייצאו מטרמינל 3 בנמל התעופה בן גוריון וינחתו ישירות בשארם א-שייח'. משך הטיסה שעה אחת בלבד. הטיסות ייצאו החל מהיום (ראשון).
 
במקביל לטיסות, דיזנהאוז גרופ מציעה לנופשים הישראלים חבילות נופש בעשרות בתי מלון יוקרתיים וכפרי נופש בשארם. חבילות הנופש יתאפשרו למגוון רחב של נופשים: זוגות, משפחות עם ילדים ותיירים המעוניינים בנופשי צלילה.
החבילות יכללו טיסות עם אייר קיירו ולינה על בסיס 'הכול כלול' בבתי המלון. לרוכשים חבילות לחודשים אפריל ומאי יינתנו העברות לבתי המלון וחצי יום סיור בחינם.
חני סובול, מנכ”לית דיזנהאוז גרופ,מסרה: "שארם הוא יעד מתאים לקהל הישראלי ולכן הישראלים התאהבו בו: מצד אחד הוא מציע חופים מדהימים של חול זהוב וים צלול עם אפשרויות רבות לשינרקול וצלילה ומצד שני מגוון רחב של שירותי תיירות, קניות, מסעדות, בתי קפה, מועדונים וטיולי טבע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה