רכילות עסקית

חוגגים ביחד: ראשי התעשייה הערבית והיהודית בארוחת רמדאן חגיגית

באירוע, שהתקיים בנצרת בנוכחות מאות משתתפים, דיברו הנוכחים על הצורך לקירוב לבבות בין החברה היהודית לחברה הערבית, לצד צמצום הפערים הכלכליים והחברתיים בין שני המגזרים
מערכת ice | 
אנשי התעשייה
ראשי התעשייה הערבית והיהודית נפגשו ביום רביעי האחרון לארוחת רמדאן חגיגית שערך מרחב צפון של התאחדות התעשיינים בנצרת, בהשתתפות מאות אורחים מכל רחבי הארץ. באירוע, שהתקיים בסימן קירוב לבבות, דיברו התעשיינים על הצורך לקרב בין החברה היהודית לחברה הערבית, לצד צמצום הפערים הכלכליים והחברתיים בין שני המגזרים.
 
בין השאר השתתפו באירוע נשיא התאחדות התעשיינים ויו"ר נשיאות המעסיקים והעסקים, ד"ר רון תומר, מנכ״ל התאחדות התעשיינים, רובי גינל, יו"ר מרחב צפון בהתאחדות, התעשיין אלי גן, יו"ר הועדה לחברה הערבית בהתאחדות, ד"ר מוחמד זחלאקה, מנהל מרחב צפון בהתאחדות, רועי ישראלי ומנהלת הלקוחות במרחב צפון, רשא אבו-זייד.
נשיא התאחדות התעשיינים, ד"ר רון תומר, פתח את האירוע ואמר כי "כשנכנסתי לתפקיד מצאתי הרבה תעשיינים ערבים מקסימים שמבקשים הרבה פחות, והם פחות פונים לעזרה, ואין סיבה שכך זה יהיה. אם אנחנו רוצים שוויון, אז צריך להעניק שוויון בכל תחום. אנחנו פה בהתאחדות, יכולים ורוצים לעזור לכם באופן פרטני, אחד אחד, לצמוח ולהתפתח. אירוע זה מסמן גם כן את האחדות והשוויון שלנו, תעשיינים כולנו בכל מקום וכל תחום".
יו"ר מרחב צפון של ההתאחדות, אלי גן, אמר כי "חודש הרמדאן החודש היפה והמרגש ביותר בלוח השנה ההיג'רי חושף היבט נוסף של הפנים היפות של רוח האסלאם. זהו חודש של ענווה ואדיקות, של מתינות, של חמלה וצדקה. של אמונה באלוהים, של משפחה ושל קהילה. גם אני בתור לא מוסלמי, חש תחושת הזדהות עמוקה וחיבור עם הרוח המיוחדת של החודש הזה, אותה אנו מציינים כאן הערב. כשאנחנו מורידים את חומות ההפרדה, הפחד והניכור, כשאנחנו פוגשים אחד את השני פנים מול פנים, אנו מגלים שאנחנו מאד דומים ולמדים לכבד את התרבויות אחד של השני".
יו"ר הועדה לחברה הערבית בהתאחדות, ד"ר מוחמד זחלאקה סיכם ואמר כי "הכינוס הסימבולי של הפסיפס האנושי המרכיב את החברה הישראלית, על גווניה הססגוניים, מהווה תנאי הכרחי לקיומה של חברה בריאה ושל כלכלה איתנה. בעולם העסקים, שיתופי הפעולה הם אבן היסוד להצלחה, ואין כמו הנמצאים איתנו היום כדי לדעת שהעולם העסקי אינו מבחין בין ערבי, ליהודי, בין גבר לאישה בין חילוני לדתי. זהו הבסיס לצמיחה, למינוף ולשגשוג עסקי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה