רכילות עסקית

אירית רחמים על הזוגיות של האקס עמוס לוזון: "לא רלוונטי"

אחרי שעמוס לוזון החל בזוגיות עם רבקה ווג בת ה-23, האקסית שלו אירית רחמים, מגיבה לראשונה: "מערכת היחסים הרומנטית ביננו הסתיימה, עבורי חייו הפרטיים כלל לא רלוונטיים"
מערכת ice |  3
עמוס לוזון אירית רחמים (צילום אור גפן)
עמוס לוזון, איש העסקים המצליח בן ה-60 שחווה רק לאחרונה פרידה מבת זוגו ב-8 השנים האחרונות, המפיקה אירית רחמים, החל בזוגיות עם בחורה בשם רבקה ווג, דוגמנית בת 23 שצעירה ממנו בלא פחות מ-37 שנה. כך פורסם היום (שלישי) ב"ערב טוב עם גיא פינס", שם אף הופצה תמונה שלו כשהוא מתנשק איתה במסיבה.
בהמשך, התמונות המשיכו לזרום ממערכת "ערב טוב עם גיא פינס", שם אף העלו מספר תיעודים של לוזון ורבקה ווג הצעירה כשהם נמצאים יחדיו בתל אביב, ואף תיעוד שהדוגמנית מבלה בבריכה בביתו של עמוס לוזון ביום שישי בצהריים.
 
ב-TMI ניסו לברר עם אירית רחמים מה היא חושבת על הזוגיות החדשה והמפתיעה של עמוס לוזון עם ווג בת ה-23 שצעירה מאיש העסקים כאמור ב-37 שנה. רחמים השיבה ל-TMI לגבי הזוגיות הטרייה של לוזון ואמרה: "אני מאחלת לעמוס בהצלחה בכל. מערכת היחסים הרומנטית ביננו הסתיימה, עבורי חייו הפרטיים כלל לא רלוונטיים".
כזכור, בחודשים האחרונים רצו המון שמועות על חתול שחור שעבר בין בני הזוג אירית רחמים ועמוס לוזון, שניהלו בשמונה השנים האחרונות מערכת יחסים יציבה. לאחרונה, השמועות קיבלו חותמת סופית כשהזוג החליט להפריד כוחות וללכת כל אחד לדרכו הוא, אחרי שרחמים בהעצמה אישרה את הדברים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עמוס לוזון
    גלריה 06/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חפש מישהי טובה ושל בית .איפה אתם רצים הגברים ? מתי תוציאו את הטיפשות שלכם לקחת מפורסמת ? קחו משהו שמתאים לכם ותחיו בשקט .מספיק,תחשבו על העתיד מי יהיה לצידכם .זה לא נשים של פעם .עכשיו הכל חומר
    סגור
  • 1.
    אירית, יהיה טוב בעזרת השם.
    שושי 06/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אירית, את אישה חזקה ועצמאית. מה את צריכה את כל מערכות היחסים האלה, תעשי חיים ותיהני.
    סגור
  • שימותו הקנאים עמוס אחלה גבר הוא מפרנס מישפחות כל אחד הי (ל"ת)
    יצחק 06/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור