רכילות עסקית

מה עשה איש העסקים יפתח קרזנר באירוע גיוס של עמותת I-School?

העיתונאי אורי איזק ואשתו הטרייה נוי ואיש העסקים יפתי קרז'נר הגיעו לאירוע גיוס של עמותת I-school הפועלת למען שוויון הזדמנויות לתלמידים מהפריפריה חברתית-גיאוגרפית באמצעות מתן שיעורים פרטיים במקצועות הליבה
מערכת ice | 
יפתח קרזנר (צילום ערן לם, I-school)

בסוף השבוע האחרון נערך אירוע השקה חגיגי למהלך גיוס הכספים של עמותת I-School דנה הראל, אלון וסלי, אורי כנפו, גל אשור, שירה עמיר, וליאורה ברגווק הכירו במהלך לימודי התואר, שם נחשפו לקושי של התלמידים מהפריפריה להשתלב בשוק העבודה בשל פערים בלימוד. בזמן הקורונה הם הקימו את עמותת I-School המחברת בין אנשים מהמרכז בתפקידי מפתח בשוק העבודהעובדי הייטק, עורכי דין ועוד לבין תלמידים מהפריפריה בעלי רקע סוציו אקונומי מורכב.

אלו נפגשים עמם על בסיס שבועי ומעבירים להם שיעורים פרטיים באנגלית ומתמטיקה. עד כה עבר בתכנית אלפי תלמידים ואלפי מתנדבים, וכעת עם פתיחת שנת הלימודים יוצאים בעמותה בגיוס המונים במטרה להגיע לכל בתי הספר בפריפריה ולהגדיל את מאגר המתנדבים. באירוע נכח כתב קשת 12 אורי איזק שגם הנחה את האירוע יחד עם אשתו נוי, האלוף יורם יאיר ואיש העסקים יפתח קרז'נר.

יפתח קרזנר הוא איש עסקים, זמר-יוצר, פזמונאי, מלחין, סופר ואיש טלוויזיה. את הונו עשה קרזנר יחד עם שותפו שגב שילטון בייסוד חברת קיסתרה העוסקת בפיתוח טכנולוגיות ואלגוריתמים לשיווק והפצה עבור חברות ביטוח בארצות הברית.

לינק לתרומה:

http://www.jgive.com/new/he/ils/donation-targets/104995/about

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה