רכילות עסקית

האופניים שנותנים לנו תקווה: "בשביל עתיד משותף, טוב יותר"

במסגרת החמ"ל היהודי-ערבי ברהט, ארגון "האם ראית את האופק לאחרונה?" הוביל אירוע שיתופי מיוחד לתיקון אופניים. מתנדבים משני העמים מטפלים ברכבים הדו-גלגליים המקולקלים, ביניהם גם ילדים. המנכ"לית שיר נוסצקי: "הם הזכירנו לנו בשביל מה אנחנו בכלל עושים את זה"
מערכת ice | 
החמ"ל היהודי ערבי ברהט מתקן אופניים (צילום מעאד אלזיאדנה, צלם מתנ"ס רהט)
אחרי ההצלחה של החמ"ל היהודי-ערבי המשותף, הוא מתרחב לפעילות נוספת. כחלק ממערך אירועי השותפות של ארגון "האם ראית את האופק לאחרונה?" הבוקר (שלישי) התקיים אירוע יהודי ערבי לתיקון אופניים בשיתוף ארגון פנימית. האירוע מתקיים על טהרת הקימות ומאפשר חידוש של אופניים לשימוש מחודש, ומצטרף לחמ"ל המשותף המתקיים בעיר.
לרהט הובלו כ-70 זוגות אופנים מקולקלים - ומתנדבים יהודים וערבים מטפלים בהם. שיר נוסצקי, מנכ"לית "האם ראית את האופק לאחרונה?": "היום, ילדות וילדים, יהודים וערבים, הצליחו לתקן לעצמם אופניים ויצאו לרכב, מאושרים. הם הזכירו לנו בשביל מה אנחנו בכלל עושים את זה: בשביל עתיד משותף, טוב יותר". 
 
החמ"ל עובד על טהרת שיתוף פעולה יהודי-ערבי: התרומות נאספות מערבים ומיהודים, המתנדבות והמתנדבים מגיעים גם מהחברה היהודית וגם מהערבית, והסיוע יועבר גם למשפחות יהודיות וגם למשפחות ערביות.החמ״ל הוקם על ידי הארגונים ״האם ראית את האופק לאחרונה?״, "איתך מעכי - משפטניות למען צדק חברתי", "אלנשמיאת - מנהיגות נשים בכפרים הלא מוכרים", "כוכבי המדבר לקידום מנהיגות בדואית צעירה" ומתנ"ס רהט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה