רכילות עסקית

מרגש: זהו שיתוף הפעולה הייחודי בין עובדי SAP לנשים ממעגל הזנות

חברת SAP בשיתוף תופרות שיצאו ממעגל הזנות יצאו במחווה מיוחדת למען עובדי החברה שקיבלו צו 8. גד רביד, יו״ר ועד העובדים: "זה היה מסע מאתגר ומורכב, אבל המעט שיכלנו לעשות עבור העובדים הגיבורים והאלופים שלנו"
מערכת ice | 
עובדי SAP שגויסו (צילום באדיבות SAP)
בימים אלו, גופים וארגונים רבים נרתמים למאמץ המלחמתי ומסייעים לחיילי צה"ל הנלחמים בחזית הצפונית ובחזית הדרומית. עם תחילת הלחימה בדרום והתגייסותם של רבים מעובדי חברת SAP המובילה בפיתוח יישומים ארגוניים, החליט ועד העובדים בחברה להירתם למען חיילי צה"ל באופן ייחודי.
הוועד של חברת SAP, יצר קשר עם מותג התיקים ״קייטפרייד״ ושיתף פעולה עמו בתפירת תיקים אישיים ממצנחי גלישה ישנים לחיילים, זאת על ידי נשים וגברים שיצאו ממעגל הזנות. מלבד זאת, חברת SAP רכישה תיקים, מכשירים וחפצים רבים עבור לוחמי המילואים, בין היתר נרכשו לדרמן, פנס, בירכיות, אזיקונים, איזולירבנד ועוד, אשר הוכנסו לכל תיק.
כאמור, רבים מעובדי חברת SAP התגייסו בעקבות המלחמה הנוכחית, לכן החליטה החברה להגיע לבסיסים ברחבי הארץ על מנת להיפגש עם יותר מ-70 עובדים, אשר להם העניקו את התיקים המיוחדים.
יו״ר ועד העובדים גד רביד התייחס לאותה יוזמה: ״למעשה חיברנו בין שתי יוזמות. הראשונה, רכישה של עשרות תיקים ממותג חברתי חשוב שכל כולו דואג לרווחת נשים וגברים מוחלשים והשנייה, החלוקה עצמה לעובדים שלנו".  
עוד הוסיף רביד כי "בשבועיים האחרונים חרשנו את הארץ לאורכה ורוחבה רק כדי להיפגש איתם, לדרוש בשלומם, לחזק אותם ובעיקר להביא להם תיק שימושי במיוחד בימים אלו. זה היה מסע מאתגר ומורכב, אבל המעט שיכלנו לעשות עבור העובדים הגיבורים והאלופים שלנו״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה