השוק

SAP ישראל ממנה את חברת התוכנה כשותפה עסקית

SAP ישראל מינתה את פרוגיקס כשותפה עסקית בתחום SAP BTP. "טבעי ש-SAP ישראל תבחר בנו להיות שותפים ליישום פתרון SAP BTP"
מערכת ice | 
אריאל רטנר (צילום לירון מולדובן)
חברת SAP ישראל, המובילה בפיתוח יישומים ארגוניים, מינתה את פרוגיקס כשותף עסקי בתחום SAP Business Technology Platform או בשם המקוצר – SAP BTP. פרוגיקס תסייע ללקוחות SAP לאמץ חדשנות וליישם את פלטפורמת BTP בצורה מוצלחת ובעלת ערך עבור פעילותם העסקית.
הפלטפורמה העסקית-טכנולוגית SAP Business Technology Platform היא פלטפורמת ענן רבת עוצמה, המאפשרת לארגונים ליצור, להפעיל ולנהל פתרונות עסקיים בצורה חדשנית ואפקטיבית. היא כוללת מגוון רחב של יכולות כמו ניתוח ופיתוח יישומים, ניהול תהליכים עסקיים, ניהול דאטה, אינטגרציה ועוד.
חברת פרוגיקס, המעסיקה כ-65 עובדים, מורכבת ממספר חטיבות – מחלקת מוצרי תוכנה, הכוללת, בין היתר, מוצר לביצוע תהליך של גיוס ערבויות מהמדינה. כמו כן, לחברה חטיבת מכללה עם קורסים של מקצועות פיתוח המיועדים עבור ילדים, נוער ומבוגרים, ביניהם גם קורס פיתוח בשפות ABAP של SAP. החטיבה השלישית עוסקת בגיוס כוח אדם, השמה וביצוע פרויקטים בתחום ה-IT.  
אריאל רטנר, מנכ"ל פרוגיקס, אמר כי, "לאור הניסיון רב השנים שצברנו ביישומי SAP מובילים במשק והמחויבות שלנו לייצר פתרונות מהודקים וייעודיים, המייצרים ערך עסקי מוחשי לארגונים, רק טבעי ש-SAP ישראל תבחר בנו להיות שותפים ליישום פתרון SAP BTP.
ביישומים שאנחנו מפתחים עבור הלקוחות שלנו משולבות טכנולוגיות ממשק משתמש חדשניות שכוללות גישה גם ממכשירים ניידים ואפשרות לקבלת מידע וביצוע ניתוח נתונים בזמן אמת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה