רכילות עסקית

קופצים למים: חברת הענק שארגנה יום כיף לתושבי אשכול

הודות לעובדי SAP, מאות ילדים ונשים מהעוטף בילו באילת בפעילות ימית ונהנו מיום כיף מגוון. בתוכנית: יום עמוס בפעילויות מים ואקסטרים בחוף הדרומי כמו קיאקים, גלשני סאפ, בננה, שנורקלים ורכיבה על אופני שטח חשמליים
מערכת ice | 
מאות ילדים ונשים מהעוטף בילו באילת בפעילות ימית - הודות לחברת SAP (צילום ללא)
פסק זמן מלחמתי; הודות לעובדי SAP, מאות ילדים ונשים מהעוטף בילו באילת בפעילות ימית ונהנו מיום כיף מגוון. מאות נשים וילדים ממושב יתד הנמצא במועצה האזורית אשכול פונו מאז פרוץ הלחימה לבתי מלון באילת. ביום חמישי האחרון הם זכו לקצת נחת ופסק זמן משגרת המלחמה הלחוצה בדמות יום כיף מיוחד שהופק ואורגן ע"י ועד עובדי SAP.
עשרות מעובדי החברה ממרכז הארץ הדרימו לאילת כדי להיפגש היום עם התושבים המפונים ובעיקר להפיק ולתפעל עבורם יום עמוס בפעילויות מים ואקסטרים בחוף הדרומי כמו קיאקים, גלשני סאפ, בננה, שנורקלים ורכיבה על אופני שטח חשמליים. יצויין כי יום הכיף בוצע בהתנדבות מלאה של העובדים ומומן מכספי הוועד ותפעול על ידי אסא אקסטרים, אקסטרים ספורט ימי וחוות הגמלים.
יו״ר ועד עובדי SAP גד רביד אומר: "אני גאה בעובדי החברה אשר תרמו מזמנם ועיסוקם השוטף ונסעו יחדיו לאילת כדי לנסות ולהשכיח מאותם תושבים ולו במקצת את הקשיים הרבים והבעיות שהתעוררו אצלם מאז פרוץ הלחימה. רק לראות את החיוכים של הילדים המקסימים היה שווה את הכל והעניק לנו עוד מוטיבציה להמשיך בתקופה הקרובה בעוד פעילויות התנדבות עבור תושבי הדרום וחיילי צה"ל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה