אוכל
מקדונלד'ס משיקה גלידה לזמן מוגבל: שילוב מבריק או טעות מתוקה?
ענקית המזון האמריקאית משיקה טעם חדש לגלידה פיצוץ במהדורה מוגבלת. המחיר לצרכן נחשף. ההשקה תלווה יחד עם קמפיין ברשתות החברתיות
מקדונלד'ס ישראל ממשיכה לחדש ולהפתיע ומשיקה לרגל הקיץ טעם חדש במהדורה מוגבלת. החידוש הינו בסדרת גלידה פיצוץ האהובה, שתהיה בטעם מלבי עם טוויסט ים-תיכוני.
הגלידה החדשה משלבת בין הטעם והמרקם האהובים של גלידה פיצוץ עם תוספות אקזוטיות של סירופ מי ורדים, פתיתי קוקוס עדינים ושברי בוטנים מתפצחים. הטעם הוא השמיני סך הכל בסדרה ומצטרף לטעמים הקיימים: אוראו, M&M, פיסטוק, בייגלה מלוח, שוקולד ובוטנים, קרמל ובוטנים, תות ובוטנים.

גלידה פיצוץ מלבי. מחיר: 18 שקלים - צילום: מקדונלד'ס
ההשקה תלווה בקמפיין דיגיטלי ברשתות החברתיות, עם סרטון שילווה בג'ינגל מקורי ונוסטלגי, המבוסס על השיר האהוב של הרשת משנות ה-90, ויזמין את הקהל לטעום את הגלידה החדשה. המחיר לצרכן - 18 שקלים.
עוד ב-
למעלה מכך, הרשת מתכוונת להתרחב ולפתוח סניפים חדשים. ביניהם, מק דרייב כשר באופקים, סניף בתלפיות ירושלים, במרינה אשדוד, בשכונת ט"ז באשדוד, ביישוב עיר אובות שבצפון הערבה, ומק דרייב בעיר טמרה, לצד פתיחה מחודשת של הסניף בטרמינל 1 בנתב"ג שחזר לפעול עם הקמת הטרמינל החדש למטוסים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



