אוכל
רשת ביגה עושה מהפכה: זה מה שיקרה ב-32 הסניפים בישראל
רשת המסעדות 'ביגה' יוצאת בשיתוף פעולה עם כוכבת הרשת שחר חיון במסגרתו יושק תפריט במהדורה מוגבלת. ההשקעה במהלך נאמדת ב-400 אלף שקל
התפריט החדש נכנס השבוע ל – 32 סניפי ביגה ברחבי הארץ, ויהווה מענה קולינרי עדכני לטרנד ה-SKINTALK ששוטף את הרשתות החברתיות – מגמה המשלבת בין תזונה, כושר, טיפוח, בריאות ואורח חיים מוקפד.
.jpg)
צילום: שחר ארביב
שחר חיון, היא משפענית מצליחה בתחום הבריאות, האימון והלייף סטייל עם 550 אלף עוקבים באינסטגרם. היא מעלה תכנים מקוריים, סרטוני אימון ביתיים, לצד טיפים לשגרה בריאה. חיון, יצרה יחד עם השף הראשי של רשת ביגה שורה של מנות עשירות בויטמינים וחומרי גלם שתומכים בבריאות העור, השיער והגוף.
לדברי יאיר מלכה, גלעד אלמוג וגיא אדרי, מבעלי רשת ביגה: “העשירים החדשים הם אלה שמשקיעים בעצמם, באוכל איכותי, באימונים ובתחושת wellness כוללת. בעידן הזה, יוקרה היא לא מותג אלא בחירה מודעת.”. לדבריו: "הבנו שהיום יותר מתמיד, אנשים מחפשים את השילוב שבין חווית הבילוי, הטעם והערכים התזונתיים. שחר מביאה איתה אג’נדה ברורה של בריאות, כושר וטיפוח, והחיבור איתה הוא טבעי ומדויק. הקולקציה הזו היא לא רק תפריט – היא הצהרה של לייפסטייל וכניסת הרשת למחוזות חדשים ומובילים.”
לדברי שחר חיון: “החיבור עם רשת ביגה הוא טבעי עבורי, אני חיה אורח חיים בריא ושמה דגש על אוכל שהוא גם מזין וגם טעים. היה חשוב לי שהמנות שנכניס לתפריט של ביגה ישלבו ערכים תזונתיים טובים, יתאימו לשגירת היום-יום שלי, אבל גם ירגישו מנות מפנקות, מדויקות וקלילות, בדיוק כמו שאני אוהבת: לאכול, בלי לוותר על הטעם!".
עוד ב-
לרגל ההשקה תצא רשת ביגה בקמפיין רחב בהשקעה הנאמדת בכ 400 אלף שקל, שיכלול בין הייתר פרסום רחב בסושיאל, בדיגטל, בנקודות המכירה ובנכסים הדיגיטלים של שחר חיון ושל ביגה. במסגרת הקמפיין יחשפו המנות החדשות עם הערכים התזונתיים שלהם.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.יקר אששש שרה נתניהו (ל"ת)לא תוציא יותר משקל 07/2025/06הגב לתגובה זו0 0סגור



