אוכל
מקדונלדס ישראל בבשורה ללקוחות: זה השינוי החדש שיוצא לדרך
מקדונלד'ס בבשורות חדשניות באפליקציה: משיקה את הארנק הדיגיטלי McDonald's Wallet ואת שירות "שלמו לי" לחוויית רכישה קלה יותר להורים ולילדים
רשת מקדונלד'ס משדרגת את האפליקציה הפופולרית שלה עם שני פיצ'רים חדשים ומתקדמים: "שלמו לי" ו-"McDonald's Wallet", שמייעלים ומפשטים את חווית הרכישה, במיוחד עבור משפחות בחופשת הקיץ, ומעניקים ללקוחות גמישות ונוחות מרבית.
שירות "שלמו לי" מאפשר ללקוחות, בעיקר לילדים ובני נוער, לשלוח קישור להשלמת תשלום להורה או למשלם אחר בקלות. לאחר שהמשתמש בוחר את הארוחה באפליקציה, כל שנותר הוא לשלוח את הלינק לתשלום. בכך, התהליך כולו הופך לפשוט ויעיל יותר, ומאפשר לילדים עצמאות ולהורים לשלם גם אם הם אינם נמצאים פיזית ליד ילדיהם.
"McDonald's Wallet" - הארנק הדיגיטלי החדשני
הארנק הדיגיטלי החדשני "McDonald's Wallet" מאפשר לצבור ולממש מגוון רחב של שוברים ממועדוני לקוחות שונים וגיפט קארדים בתוך האפליקציה. בין החידושים הבולטים בארנק הוא תמיכה בשוברים דיגיטליים לרכישה באמצעות תקציב סיבוס.
היתרון הייחודי של הארנק הוא שיתרת השובר שלא נוצלה אינה "נעלמת", אלא נצברת אוטומטית בארנק וזמינה לשימוש ברכישות הבאות. בנוסף, הארנק מאחד את כל סוגי השוברים במקום אחד, מה שמאפשר שימוש נוח ופשוט בכולם יחד.
אקססוריז לקיץ של מקדונלד'ס
החל ממחר, 5.8, ניתן לרכוש פריטים ממותגים לקיץ של מקדונלד'ס, אשר זמינים רק ללקוחות הרוכשים ארוחה דרך האפליקציה: כוס תרמית ממותגת המגיעה במבחר צבעים, ב- 49 שקלים בקניית ארוחה וכובע ממותג בצבע שחור או לבן לבחירה, ב-19 שקלים בקניית ארוחה. החידושים מצטרפים למגוון פיצ'רים קיימים באפליקציה, כמו הטבת יומולדת, גלגל מק קויינס, ומבצעים בלעדיים לאפליקציה. מקדונלד'ס ממשיכה בפיתוח פיצ'רים חדשים כדי להעשיר את חווית הלקוח ובתקופה הקרובה צפיה להכריז על שירותים ושדרוגים נוספים.
החל ממחר, 5.8, ניתן לרכוש פריטים ממותגים לקיץ של מקדונלד'ס, אשר זמינים רק ללקוחות הרוכשים ארוחה דרך האפליקציה: כוס תרמית ממותגת המגיעה במבחר צבעים, ב- 49 שקלים בקניית ארוחה וכובע ממותג בצבע שחור או לבן לבחירה, ב-19 שקלים בקניית ארוחה. החידושים מצטרפים למגוון פיצ'רים קיימים באפליקציה, כמו הטבת יומולדת, גלגל מק קויינס, ומבצעים בלעדיים לאפליקציה. מקדונלד'ס ממשיכה בפיתוח פיצ'רים חדשים כדי להעשיר את חווית הלקוח ובתקופה הקרובה צפיה להכריז על שירותים ושדרוגים נוספים.
עוד ב-
קורין קטנר, סמנכ"לית השיווק במקדונלד'ס ישראל: "אנחנו גאים להמשיך לפתח את הפלטפורמה הדיגיטלית שלנו ולהציע ללקוחותינו חווית שימוש מתקדמת וגמישה יותר. שירות 'שלמו לי' והארנק הדיגיטלי החדש הם צעדים נוספים במחויבות שלנו לפשט את תהליך הרכישה ולהעניק יתרונות ייחודיים כמו צבירת יתרת שוברים. החידושים הללו מצטרפים למגוון פיצ'רים קיימים, ואנחנו ממשיכים לעבוד על פיתוחים נוספים לרווחת לקוחותינו".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



