בעולם

הפתרון לאיום החות'י: זה המהלך החדש של ענקית הספנות

חברות הספנות מנסות למצוא דרכים יצירתיות בשביל לחמוק מהתקפותיהם של החות'ים, במהלך מעברן באזור מצרי באב אל מנדב. לאחרונה ספינה של קאטל פורס (Cattle Force) שינתה את סמל היעד שלה מנמל היעד בעיראק ל"כל הצוות מוסלמי", ובכך הצליחה לעבור בשלום
מערכת ice | 
תקיפות החות'ים בים האדום (צילום יוטיוב/ Hindustan Times)
סוחרות רבות חוששות מהמעבר בים האדום בעקבות ההתקפות המרובות של המיליציה האיראנית, החות'ים. במטרה להימנע מהתקפותיהם, חברות הספנות מנסות למצוא דרכים יצירתיות בהן יצליחו להסוות את יעד הסוחרת או מטרתה. ספינה של קאטל פורס (Cattle Force) אשר נשאה חיות משק, ניסתה לעשות מהלך שנון שהצליח להגן עליה.
כאשר הסוחרת התקרבה למצרי באב אל מנדב הקרובים לחופי תימן, היא שינתה את סמל היעד שלה מנמל אום קאסר בעיראק, ל"כל הצוות מוסלמי". כשהם הצליחו לעבור בשלום את האזור המסוכן, החזירו את הסמל המקורי. המהלך החכם מגיע על רקע הודעת החות'ים, אשר טענו כי יתקפו ספינות הקשורות לישראל ולבנות בריתה בלבד (בעקבות מלחמת חרבות ברזל), וכי ימנעו מתקיפה של סוחרות אחרות.
כזכור, ארצות הברית ובעלות בריתה ביניהן בריטניה, בחריין, אוסטרליה ובלגיה תקפו בחודש שעבר עשרות מטרות של החותים בתימן והודיעו על תחילתו של מבצע "קשת פוסידון" במטרה לפגוע ביכולות של החותים לשבש את השיט בים האדום. אמנם כמות התקיפות של המיליציה אכן פחתו בעקבות המאמצים של הכוח הימי שהוקם, אך הם עדיין מסוגלים להטיל אימה על כל מי שעובר בקרבתם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה