בעולם

שוקינג: איזו מבין אחיות הקרדשיאן יצאה רשמית מהארון?

"נראה שקלואי קרדשיאן פתוחה לטבול את הבוהן שלה בבריכת הנשים", אמירה זו מצטרפת לעוד מאות אמירות דומות ברשת החברתית השבוע, או לכל הפחות, רמיזות נחרצות

מערכת ice | 
משפחת קרדשיאן (צילום ערוץ !E)
קלואי קרדשיאן, המוכרת לנו מתוכנית הריאלטי המפורסמת "משפחת קרדשיאן", שברה את האינטרנט השבוע כשהחליטה לצייץ לרשת החברתית X, טוויטר לשעבר שהיא שומרת על האפשרויות שלה פתוחות בכל הנוגע להעדפות המיניות שלה. זה קרה לאחר שמעריצה כתבה בצחוק שהכוכבת צריכה לנסות נשים אחרי הקשרים השנויים שלה במחלוקת בתוכנית הריאלטי. קלואי, לא צחקה מהבדיחה וכתבה: "טוב, אתה אף פעם לא יודע מה צופן העתיד".
בנוסף, עוד מעריץ הגיב לתגובה של קלואי גיף של מספריים, קלואי הגיבה באימוג'י בוכה וצוחק בו זמנית. שוב, כנראה עוד רמז שאינה סגורה על הרעיון עדיין, אבל לא שוללת.
 
כאמור, זה לא סוד שלקלואי קרדשיאן היה קשה למצוא זוגיות נאמה במהלך השנים. מתחילת התוכנית, האחות השלישית, אמנם הייתה מחוזרת במהלך הריאלטי והייתה במערכות יחסים רציניות, שהתבררו כהרסניות ובוגדניות מצד הגברים בחייה.  מלמאר אודום שהתברר כמכור לצריכת זנות ועד לטריסטן טומפסון, שבגד בה כמה וכמה פעמים במהלך התוכנית עצמה, אולי זה היה הקש ששבר את גב הגמל עבור הכוכבת.
 
כזכור, קלואי וטריסטן חולקים שני ילדים, טרו וטייטום, כשהסיבה לפרידה האחרונה הייתה ששחקן הכדורסל המוכר הכניס להריון אישה נוספת, במהלך הקשר שלהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה