בעולם

בגיל 45: הכוכב ההוליוודי עובר לגור בישראל

לי קרן עושה עלייה: "אני עוזב את בריטניה ועובר לישראל, גם אם לא בגלל האנטישמיות הייתי עוזב. בריטניה היא חברה גוססת, ואהיה בסדר בישראל - המקום הכי דינמי, יצירתי וחיובי שהייתי בו אי פעם, למרות שהוא מוקף בפסיכופתים פונדמנטליסטים אסלאמיים שמנסים מדי יום להרוס אותו"
מערכת ice |  7
הוליווד (צילום Queryzo. grauschleier entfernt, stromkabel entfernt, farben kr?ftiger)
התסריטאי והקומיקאי הבריטי לי קרן, בעל קריירה עשירה גם בהוליווד, שהביע תמיכה נלהבת בישראל במלחמה האחרונה, הודיע הערב באופן רשמי בחשבון הרשת החברתית שלו (X, לשעבר טוויטר) כי הוא עוזב את בריטניה ועובר להתגורר בישראל. 
"אני עוזב את בריטניה ועובר לישראל, גם אם לא בגלל האנטישמיות הייתי עוזב. בריטניה היא חברה גוססת, ואהיה בסדר בישראל - המקום הכי דינמי, יצירתי וחיובי שהייתי בו אי פעם, למרות שהוא מוקף בפסיכופתים פונדמנטליסטים אסלאמיים שמנסים מדי יום להרוס אותו", הסביר קרן את המעבר.
 
קרן, בן 45, תקף באופן חריף את בריטניה וכינה אותה "חור של חרא": "אפשר לשכוח מהכוח של חיוביות ואופטימיות באנגליה, זה הפך לטאבו", המשיך וכתב. "אם תנסה להביע חיוביות, גאווה ואופטימיות בניסיון להציל או לשפר דברים, תבויש ותוכה על ידי מטומטמים זחוחים ואליטיסטים שיש להם אחיזה בתרבות שלנו, תרבות שהם הפכו למדכאת ולמשעממת".
"בריטניה היא מקום ששונא אמונה עצמית, גאווה והצלחה. אויבינו תרמו לתרבות העגומה של בלבול ותיעוב עצמי. אידיוטים שימושיים עושים את העבודה השחורה ונראה שהמנהיגות שלנו חסרה כל קשר עם הרעיונות הגדולים שמניעים לא רק חברה, אלא גם ציוויליזציה, קדימה", חתם בצורה נוקבת.  
הקומיקאי המוערך, שכתב בין היתר את התסריט לסרט "בוראט: סרט ההמשך" לצד סשה ברון כהן, הוא גם כתב והגיש תוכנית מתיחות בבריטניה ואף ביים שני סרטים תיעודיים. בשנים האחרונות הפך קרן לקול בולט ותוקפני במאבק נגד אנטישמיות ובעד ישראל, והביע תמיכה בלתי מתפשרת במדינה מהרגע הראשון של המלחמה האחרונה. הוא נמצא בישראל מאז תחילת הלחימה ומשתמש ברשתות החברתיות שלו להסברה.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    WELCOME (ל"ת)
    סיגל 05/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 6.
    ברוך הבא לארצנו הקטנטונת
    אהוב ץה 05/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה עושה נכון אנחנו מחכים לך
    סגור
  • 5.
    ישראלי
    שלומציון 05/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא הולך להתאכזב כאן קשות. גם בישראל כל ה"אליטה" של האקדמיה, המשפט והתקשורת מדברים באותה שפת ייאוש ותיעוב עצמי אוטו- אמטישמית. מזל שהוא עדיין לא מבין עברית. כשהוא יבין, הוא יחטוף הלם
    סגור
  • 4.
    אלוף
    ברוך הבא 05/2024/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ברוך הבא
    סגור
  • 3.
    לא יכולתם להוסיף תמונה שלו?
    שי 05/2024/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אני אמור לדעת מי זה??
    סגור
  • 2.
    מוזר!!!!
    אנצי! 05/2024/05
    הגב לתגובה זו
    2 2
    כוכב בריטי שעוזב את הוליווד,הוליווד זה בארצות הברית!!!!
    סגור
  • 1.
    תודה שיש אנשים נפלאים כמוך, ברוכים הבאים (ל"ת)
    אור 05/2024/05
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור