בעולם

תיעוד דוחה: עובדת מקדונלדס נתפסה במצלמה מייבשת סמרטוט רצפה מעל הצ'יפסר

אני רוצה להזמין ביג מג אחד וצ'יפס בניחוחות סמרטוט בבקשה - זה מה שקיבלו לקוחות בסניף, שתפסו במצלמות עובדת מקדונלדס מייבשת סמרטוט רצפה מלוכלך ורטוב מעל הצ'יפסר במשך כדקה. לאחר המעשה, עובדים השתמשו באותו שמן ובאותם צ'יפסים ללקוחות: "הייתי בהלם ממה שראיתי" 
מערכת ice | 
מקדונלד'ס (צילום shutterstock)
אמש (רביעי), פורסם בניו יורק פוסט תיעוד של מקרה מחריד באוסטרליה, בו עובדת מקדונלדס נתפסה על חם מייבשת סמרטוט רצפה מלוכלך ורטוב מעל השמן של הצ'יפסר, מתחת למנורת החימום של הטיגון. כאמור, אותו סרטון התפוצץ ושבר את הרשת ואותה עובדת הרוויחה ביושר את הביקורות הקשות שקיבלה באינטרנט. 
דבי ברקת, שצילמה את הסרטון, לקחה ב-4 באפריל את בנה הקטן לאכול ארוחה קלילה ומהירה בסניף ונשראה המומה למראה של העובדת מחזיקה את הסמרטוט סנטימטרים ספורים מהאורות החמים ומהצ'יפס: "רק עמדתי וחיכיתי להזמנה שלי, כשהסתכלתי ושמעתי איש צוות אומר 'אני לא חושב שאת יכולה לעשות את זה, זה יכול להוביל לבעיית בטיחות ואסור שיראו אותך". עוד שיתפה ברקת כי היא ראתה עובדים לוקחים ושמים צ'יפס למרות שהיא עמדה שם עם הסמרטוט. 
"הייתי בהלם ממה שראיתי" אמרה ברקת והוסיפה כי העובדת בדיוק סיימה לנגב את הרצפה ומול הלקוחות בלי בושה התחילה לייבש את הסמרטוט מעל הצ'יפסר. הלקוחה המזועזעת לא יכלה להישאר אדישה ושלחה מייל למנהל הסניף, אך קיבלה תגובה מעורפלת: "תסמכי עלי ותהיי בטוחה שאנו נוקטים בפעולה מתקנת, כך שפעולה דומה לא תחזור על עצמה", הגיב המנהל. 
בנוסף, דובר מקדונלדס אוסטרליה הגיב על המקרה כי: "מדובר באירוע בודד וכי מקדונלדס לוקחת את בטיחות המזון ברצינות רבה ומקפידה על כללי ניקיון ברורים הכוללים חיטוי, היגיינה קפדנית בכל הסניפים". עוד שיתפה ברקת כי אותה עובדת כן תמשיך לכאורה בתפקידה והרשת פועלת להכשיר טוב יותר את עובדיה. 
 
"התייחסנו לנושא ישר וביצענו הכשרה יסודית מחדש לכל העובדים על נהלי החיטוי וההיגיינה של מקדונלדס", הוסיפה החברה. כמו כן, אותו סרטון שהתפוצץ ברשת, השאיר רבים מזועזעים: "אפשר גם לטאטא את הרצפה עם הצ'יפס" כתב אדם אחד והוסיף אימו'גי מקיא. עוד הגיבו: "אז מכאן מגיע הטעם המיוחד", "שתי קציצות, חסה, חמוצים ומגב בבקשה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה