בעולם

רוצים לעשות כסף קל? זו המדינה בה עושים את זה בקלות

אפליקציה חדשה מסעירה את קוריאה הדרומית ומסייעת לאזרחיה לעשות מעט קצת קל בתמורה לביצוע משימות קטנות. למרות היתרון המהותי, הממשלה לא ממהרת להמליץ על השירות - זו הסיבה
מערכת ice | 
כסף (צילום shutterstock)
אין זה סוד שמרבית מדינות העולם מתמודדות בימים אלו עם משבר כלכלי במידה כזו או אחרת. אחת מהן היא קוריאה הדרומית שחווה עלייה ניכרת בנתוני האבטלה, לצד עליית מחירים במספר גזרות. למרות המצב, אזרחי המדינה מצאו דרך "יצירתית" כדי להכניס קצת כסף מהצד.
לפי רויטרס, לאחרונה חלה עלייה של כמעט 30% באפליקציה בשם טוס (Toss) שמעניקה לעוקבים שלה 10 סנט לכל פעילות פשוטה שהם מבצעים, כמו מעקב אחרי עמודי מדיה חברתית, ביצוע צעדים ועוד. בפועל, שמועות הביאו לכך שניתן לראות עוקבים רבים פשוט מתאגדים ברחובות בנקודות שונות כדי לבצע את המשימות.
 
האפליקציה הושקה בתחילת ינואר ועד כה כמעט 4.5 מיליון משתמשים קיבלו ממנה כסף דרך ביצוע משימות. למרות זאת, הרשויות הממשלתיות במדינה מציעות לא להימשך יותר מדי בקלות לשירות הזה היות שהוא יכול לעשות שימוש ולחלוק את המידע הפרטי שמזינים לתוכה, ועל כן מדובר במצב מסוכן.
עם זאת, בינתיים העובדות הללו לא ממש מעניינות את האזרח הממוצע שנדרש לשלם כמעט 10% יותר על תחבורה ציבורית ומזון. לצד זאת קיימת כאמור בעיית אבטלה שרק מחמירה וכמוהה לא נראתה שני עשורים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה