בעולם

פינק תמכה בישראל ושברה את הרשת: "החטופים צריכים לחזור הביתה"

הזמרת, בניגוד לסלבס רבים שמשחררים מסרים מכובסים לקוניים של שלום עולמי, לא השאירה מקום לספק בנוגע לעמדה שלה: "חמאס הוא ארגון טרור שמעוניין להשמיד יהודים. הם גם רוצחים ומתעללים בנשים, קהילת הלהט"ב ויריבים פוליטיים"
מערכת ice |  2
פינק (צילום ויקיפדיה)
מלחמת "חרבות ברזל" הדגישה אולי יותר מכל את הבעיה ההסברתית העמוקה שבה נמצאת ישראל ואפשר כמעט להגדיר את הקרב בזירה הזאת ככזה שאבוד מראש. למרות זאת, ביממה האחרונה קיבלנו מסר מעט מפתיע של תמיכה, מאחת זמרות הפופ הגדולות של שני העשורים האחרונים. פינק, בכבודה ובעצמה.
למה מפתיע? כוכבי התרבות של העולם ברובם מתחמקים מלהביע עמדה על מה שמתרחש כאן אצלנו. כשהם כן מחליטים או נאלצים להתייחס לנושא, במרבית המקרים מדובר על הצהרה לקונית וניטרלית של שלום עולמי או גרוע מכך - מסר של תמיכה בפלסטינים והתעלמות מהזוועות שביצע החמאס. כאשר כן יש איזשהו סלב שבוחר לתמוך בצד שלנו, מדובר בדרך כלל בכזה שיש לו שורשים יהודיים. וכאן פינק מתבלטת, כאשר אין לזמרת אין שום קשר משפחתי לישראל.
 
הכוכבת הייתה מאוד ברורה עם המסר שלה, אותו בחרה לפתוח עם המילים: "החטופים צריכים לחזור הביתה. חמאס הוא ארגון טרור שמעוניין להשמיד יהודים. הם גם רוצחים ומתעללים בנשים, קהילת הלהט"ב ויריבים פוליטיים".
פינק התייחסה גם לתופעה הבזויה של חגיגת הרציחות של חמאס על ידי מוסלמים ברחבי העולם וגם תלישת תמונות החטופים במוקדים שונים בארה"ב: "איש לא צריך לחגוג את הרצח של נשים וילדים. לקרוע תמונות של ילדים חטופים זה לא אנושי". הפוסט של הזמרת מיד הפך לויראלי ותוך דקות צבר מאות אלפי לייקים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יש לה שורשים יהודיים
    ס. 10/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לפני כמה שנים ראיתי סרט דוקו עליה ושם סיפרו שמישהו מהוריה יהודי. לא זוכרת עם אביה או אמא
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד !!! האמת חייבת להאמר בכל מקום (ל"ת)
    דן 10/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור