רכילות עסקית

תעמוד ביעד? בומברדייה פועלת להפחתת פליטות גזי החממה

תעשיית התעופה העסקית העולמית היא אחת התעשיות המזהמות ביותר וגם בין אלו שהציבו את היעד של אפס פליטות גזי חממה עד שנת 2050. חברת בומברדייה הצטרפה ליעד זה וכעת עושה צעד נוסף בדרך לשם
מערכת ice | 
בומברדייה פועלת להפחתת פליטות גזי החממה (צילום shutterstock, pixabay)
חברת בומברדייה (Bombardier) העוסקת בעיצוב, ייצור ושירות של מטוסים עסקיים כגון דגמי הצ'לנג'ר והגלובל המובילים. לחברה קיים צי מטוסים המונה כ-5,000 כלים, אשר נמצאים בשירות של מגוון חברות בעולם.
בסיס החברה נמצא בקנדה, אך החברה מפעילה מתקני תעופה, הרכבה וייצור גם בארצות הברית ובמקסיקו. רשת תמיכת הלקוחות של החברה כוללת מתקנים במיקומים אסטרטגיים במדינות ארצות הברית, קנדה, בריטניה, גרמניה, צרפת, שוויץ, איטליה, אוסטריה, איחוד האמירויות הערביות, סינגפור, סין ואוסטרליה.
בומברדייה ביצעה מחדש של מחויבותה לכסות את טיסותיה התפעוליות בדלק תעופה בר קיימא (SAF), תוך שימוש במערכת Book-and-Claim. וזאת שנה לאחר שהכריזה על ההסכם ההיסטורי שלה עם Signature Aviation.
על ידי שימוש בתערובת עם 30% של דלק תעופה טהור בר קיימא, בומברדייה מצפה להפחית את פליטת גזי החממה השנתית שלה משימוש בדלק בפעילות הטיסה שלה בכ-20 עד 25 אחוזים. על פי החברה, השימוש ב-SAF בשנת 2023 יבוא לידי ביטוי בפליטות CO2 בהיקף 1 של בומברדייה, שיפורסמו במאי 2024.
 
עלייה זו תומכת ביעד אותו הציבה החברה בעבר והוא הפחתה 25% מפליטות גזי החממה (היקף 1 ו-2) עד 2025, בהשוואה לרמות של 2019. היעד של בומברדייה לשנת 2025 תואם את היעד של תעשיית התעופה העסקית להגיע לאפס פליטות נטו עד 2050.
נשיא ומנכ"ל חברת בומברדייה אמר בנושא: "בומברדייה נוקטת צעדים נועזים במסע הקיימות שלה ומוכרת יותר ויותר כאחת מחברות התעופה בנות הקיימא ביותר. המחויבות שלנו לכסות את פעילות הטיסות שלנו עם SAF, הראשונה בתעשיית התעופה העסקית, היא הוכחה נוספת לפעולות הרציניות והמוחשיות שאנו נוקטים כדי ליישר קו עם הערכים שלנו. הצוות של בומברדייה מאמין שלפעול מתוך מחשבה על קיימות היא הדרך היחידה קדימה, ואנחנו גאים להיענות לאתגר שוב היום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה