בריאות

שיבא רכש את הפתרון הטכנולוגי הישראלי: צמצום של 63% בכמות הביקורים

חברת פלסאנמור דיווחה על הסכם התקשרות המרכז הרפואי בהסכם מחייב לרכישת מוצר החברה המספק פתרון לביצוע אולטרסאונד מרחוק לנשים בהריון. משך ההסכם הינו שנתיים, במהלכן צפויה שיבא לרכוש מהחברה מאות יחידות. להערכת החברה, השימוש במוצר על ידי נשים עם הריון בסיכון עשוי להביא לחיסכון בעלויות קשורות
מערכת ice | 
בית החולים שיבא תל השומר (צילום פלאש 90/ עומר פיכמן)
חברת פלסאנמור (Pulsenmore) דיווחה על הסכם התקשרות עם המרכז הרפואי שיבא בהסכם מחייב לרכישת מוצר החברה Pulsenmore ES המספק פתרון לביצוע אולטרסאונד מרחוק לנשים בהריון. משך ההסכם הינו שנתיים, במהלכן צפויה שיבא לרכוש מהחברה מאות יחידות של המוצר.
המרכז הרפואי שיבא פרסם כי בית החולים הווירטואלי "שיבא BEYOND" ובית החולים לנשים ויולדות במרכז הרפואי שיבא, הקימו יחד יחידה המספקת מעקב היריון בסיכון באמצעות הטכנולוגיה של החברה ובאמצעות טכנולוגיות נוספות. ככלל, היריון בסיכון מצריך מעקב רפואי צמוד שכולל ביקורים תכופים בבית החולים ו/או אשפוז בבית החולים. בית החולים יספק שירות למבוטחות קופות שונות. 
 
מחקרים קליניים שנערכו בידי "שיבא BEYOND", הוכיחו כי השימוש במוצר על ידי הריוניות בסיכון אפשר את צמצום משך הביקורים הקליניים בכ-63% ושיפר משמעותית את שביעות רצונן של המשתמשות.  להערכת החברה, השימוש במוצר על ידי נשים עם הריון בסיכון עשוי להביא לצמצום הביקורים הפיזיים והחלפתם בביקורים וירטואלים ובכך לחסוך עלויות קשורות. עם זאת, החברה אינה יכולה להעריך את היקף צמצום הביקורים.
 
בדצמבר האחרון ציינה החברה ציון דרך כאשר עדכנה כי נחצה הרף של 100,000 סריקות אולטרסאונד ביתי אשר נערכו בידי מטופלות "שירותי בריאות כללית" ופוענחו מרחוק בידי צוות רפואי. החברה מציינת כי אבן דרך זו מעידה על אמינות ויציבות המוצר, וכן על שביעות רצון המטופלות והצוות הרפואי ועל הנוחות והשקט הנפשי שהשירות מאפשר במהלך ההיריון. מספר ההריונות בעולם בשנה  גבוה מ-210 מיליון, והחברה מעריכה כי פוטנציאל השוק לאורך זמן יעמוד על כ 5%, כלומר כ 10.5-מיליון נשים בשנה. 
פלסאנמור הוקמה בשנת 2014 על ידי ד"ר אלעזר זוננשיין, המכהן כמנכ"ל החברה, וברשותה כיום אישורים לשיווק מוצר האולטרסאונד הביתי בישראל , אישור CE לשיווק באירופה ולאחרונה התקבלו אף אישורים למכירת המוצר באוסטרליה ובברזיל. בנוסף, החברה סיימה ניסוי קליני בארבעה מרכזים רפואיים בארה"ב ותגיש בקרוב בקשה למנהל המזון והתרופות לאישור שיווק המוצר בארה"ב (FDA). 
בתפקיד יו"ר החברה מכהן מר יונתן אדרת, שכיהן בעבר כיו"ר חברת מזור רובוטיקה, שנמכרה לחברת מדטרוניק הבינלאומית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה