בריאות

חברת הענק הרפואית מישראל מקצצת: 30% מהעובדים מפוטרים

החברה Sight Diagnostics מבצעת סבב פיטורים נוסף, 30% מעובדיה מקבלים מכתבי פיטורים. זהו הסבב השני של פיטורים משמעותיים בחברה לאחר רה-ארגון שכלל פיטורים ושינויים בהנהלה שבוצעו בשנת 2022. החברה הודיעה כי הצעד הכרחי כדי להבטיח את איתנותה הפיננסית בתנאי המציאות הכלכלית המאתגרת בישראל ובעולם
מערכת ice |  3
אילוסטרציה (צילום freepik)
חברת המכשור הרפואי Sight Diagnostics, שפיתחה מכשיר לביצוע ספירת דם מהירה, הודיעה על סבב פיטורים נוסף במסגרתו 30% מעובדיה יפוטרו לפי פרסום של כלכליסט. לפי הערכות, מדובר בכ-40 עובדים מתוך כ-130 שהועסקו בחברה. 
זהו הסבב השני של פיטורים משמעותיים בחברה לאחר רה-ארגון שכלל פיטורים ושינויים בהנהלה שבוצעו בשנת 2022. החברה הודיעה כי הצעד הכרחי כדי להבטיח את איתנותה הפיננסית בתנאי המציאות הכלכלית המאתגרת בישראל ובעולם.
 
Sight Diagnostics פיתחה את מכשיר OLO המאפשר אבחון דם מהיר, מדויק ונוח, תוך שימוש בכמות מזערית של דם מהוריד או מהאצבע, ומדווח תוצאות ספירת דם מלאה תוך דקות ספורות. המכשיר קומפקטי, קל משקל והתקנתו פשוטה ומהירה.
החברה הוקמה בשנת 2011 על ידי יוסי פולק, המכהן כמנכ"ל, וד"ר דניאל לבנר. עד כה גייסה כ-124 מיליון דולר ממשקיעים כמו Koch Disruptive Technologies, Longliv Ventures, CK Hutchison Holdings ו-OurCrowd.
בהודעה רשמית אמרה Sight Diagnostics כי היא מחויבת לעובדיה, לקוחותיה ושותפיה העסקיים, אך נאלצת להיפרד מעובדים מוכשרים ומסורים כחלק מההתאמות הנדרשות. החברה הבטיחה לתת תמיכה וליווי לכל העובדים שיפוטרו.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שקר: פוטרו 80% החברה לקראת סגירה
    ירין 05/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשבוע שעבר כבר פוטרו 80% מהעובדים. בחברה בישראל הועסקו כ160 עובדים. כ120 מהם כבר קיבלו מכתבי פיטורים לאחר שימוע. בקרוב (עד אוגוסט) החברה תפסיק לתמוך ולשווק את מכשיר הOLO ותתמקד אך ורק במחקר לאפליקציה חדשה שלא תהיה ספירת דם ותבוצע ע"י כ20 אנשי מחקר בלבד. לחברה נשאר כסף בקופה שיספיק לפחות משנה. לחברה קשיים רבים בגיוס כסף וסביר מאוד להניח כי תיסגר עת תום שנה זו.
    סגור
  • 2.
    120 עובדים זאת חברת ענק? (ל"ת)
    ב. ירון 05/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    עאלק חברת ענק רפואית
    יוסף 05/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה ענק בדיוק בחברה? חברה של 100 עובדים היא חברה בינונית. למה ההגזמות האלו?
    סגור