בריאות

בדיקות הקורונה בנתב"ג יוזלו דרמטית, זה המחיר החדש

לחץ של שר הבריאות ניצן הורוביץ הוביל להורדת המחירים, כאשר במקום 80 שקלים, המחיר החדש יעמוד על 63 שקלים למזמינים מראש ו-79 שקלים למזמינים בנמל התעופה עצמו. וגם: כמה תצטרכו לשלם כדי לקבל פטור מבידוד ותשובה תוך ארבע שעות מהבדיקה בחזרה לישראל?
מערכת ice | 
נמל בן גוריון (צילום Magma Images)
בדיקות הקורונה בנתב"ג יוזלו: במקום 80 שקלים, המחיר החדש יהיה 63 שקלים למזמינים מראש ו-79 שקלים  למזמינים בנתב"ג, כך מפרסמת כתבת בריאות ותיירות של 'תכנית חיסכון' בערוץ 12, יולן כהן.  
מה שהביא למהלך היה לחץ גדול מאוד מצד שר הבריאות ניצן הורוביץ' להורדת המחירים.  בנוסף, אם חזרתם לארץ ותרצו לקבל פטור מבידוד ותשובה עד ארבע שעות מתום מועד הבדיקה, תצטרכו לשלם 85 שקלים. 
 
כזכור, ראש הממשלה נפתלי בנט ושר הבריאות ניצן הורוביץ החליטו עוד בחוד שעבר על הקלות בהגבלות הקורונה והחל מתחילת מתחילת החודש הנוכחי נפתחו השמיים לתיירות זרה ומתווה הבדיקות בבתי הספר לאחר דיון שקיימו עם שר התיירות יואל רזבוזוב.
ההחלטות שהתקבלו בנוגע לתיירות זרה לפיהן מותרת כעת כניסת תיירים לישראל בכל הגילאים, מחוסנים ושאינם מחוסנים, בכפוף לביצוע 2 בדיקות PCR (טרם ההמראה ובנחיתה בישראל). בנוגע לכניסת ישראלים, הדרישה לביצוע בדיקת אנטיגן טרם העלייה למטוס בוטלה. ישראלים הנכנסים לישראל נדרשים כעת רק בביצוע בדיקת PCR עם הנחיתה בישראל. בוטלה גם חובת הבידוד לישראלים שאינם מחוסנים, בכפוף לתוצאה שלילית בבדיקת ה-PCR בנתב"ג.
חברת AID GENOMICS זכתה במכרז הדיגום בנתב"ג, ביחד עם פמי פרימיום. מנכ"ל החברה, שניר זנו: "אנו שמחים שהידע, הניסיון והטכנולוגיה שצברנו במהלך השנתיים האחרונות של מגפת הקורונה מאפשרים לנו להנגיש את בדיקות הקורונה לכלל הנכנסים לישראל, ואף לאפשר בדיקות קורונה עם תוצאות מהירות על מנת לקצר את הבידודים לנוחתים בישראל, לתמרץ את התיירות הנכנסת ולאפשר את המשך שגרת החיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה