ויראלי

ניצן הורוביץ נוזף בגדי יברקן: "יצאת מדעתך? תשב בשקט"

חבר הכנסת מהליכוד, גדי יברקן, זעק עבור הלא-מתחסנים וההסתה הנוראית שהם עוברים ברשתות החברתיות ושהוא עצמו קרוב למרוד בהוראות משרד הבריאות, וקיבל ביקורת חריפה משר הבריאות ניצן הורוביץ: "חסר אחריות שכמותך. תתבייש לך"
מערכת ice |  2
ניצן הורוביץ, גדי יברקן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, יוטיוב/ כאן חדשות)
עימות חריג קרה היום (רביעי) במליאת הכנסת כאשר שר הבריאות, ניצן הורוביץ, זעם על חבר הכנסת גדי יברקן שניסה להגן על הלא-מתחסנים וקיבל ביקורת נוקבת מהשר: "חסר אחריות שכמותך".
הדברים נאמרו בתשובות של שר הבריאות הורוביץ לשאילתות דחופות של חברי הכנסת, כאשר סגן השר לשעבר, גדי יברקן, עלה לדבר בזכותם של הלא-מתחסנים והבהיר בתחילת דבריו שהוא בעד חיסונים וגם קיבל חיסון ראשון והחלים מקורונה: "אבל משרד הבריאות עושה הסתה נגד הלא-מתחסנים וזכותם הטביעות לחופש הבחירה וישנה הסתה נוראית ואנשים עוד יירצחו", תקף יברקן.
לדבריו, ברשתות החברתיות ישנן אמירות קשות נגד הלא-מתחסנים, הורים שמציעים להחרים ילד שהוריו לא התחסנו: "יש לאפשר לאלה שלא התחסנו לחיות כמו בני אדם ולא יכול להיות שאנשים יהפכו למצורעים ויותר מסוכנים מהקורונה. אני קרוב בעצמי למרוד בהוראות משרד הבריאות ולא להתחסן בחיסון שני ושלישי".
ח"כ אחמד טיבי, ששימש כיו"ר הכנסת, יצא נגד דבריו של יברקן ואמר כי היה עדיף שלא יגיד את המשפט הזה, למרוד בהוראות משרד הבריאות, כחבר כנסת. חבר הכנסת מהליכוד הבהיר שוב שהוא בעד חיסונים והתחסן.
שר הבריאות הורוביץ לא אהב בלשון המעטה את דבריו ונאמר: "מה אתה מדבר בכלל? אתה בדבריך השגויים והמטעים אף מחריף את המצב ופוגע במי שכביכול אתה רוצה לסייע לו. מישהו מכריח להתחסן? מה אתה מדבר בכלל? מה אתה מדבר? חסר אחריות שכמותך. תתבייש לך".
כאשר יברקן התפרץ לדבריו וחזר שוב שהוא בעד חיסונים, קרא לעברו הורוביץ: "אז תשב בשקט", ויברקן השיב לו: "אתה תשב בשקט". על כך ענה שר הבריאות: "אתה רוצה שאני אענה לך? אז תשב בשקט. יצאת מדעתך?". חבר הכנסת אחמד טיבי המשיך את המתקפה: "איך אתה כחבר כנסת קורא למרוד במשרד הבריאות?".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הכיעור בהתהוותו
    בטחון 10/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לשמאל קשה לקבל פרשנות כי דעתם אמונתם
    סגור
  • יש ליברקן מזל שהוא יכול להגיד מה שהוא רוצה ?
    אנטיאל שלפר 10/2021/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא אמר על הורוביץ אשכנזי הומו .לנו אסור להגיד (כושי) אבל שחור מטומתם ומפגר מותר להגיד .
    סגור