בריאות

בעיצומו של הגל: פרס לבנט על "הובלת המאבק בקורונה"

משרד הבריאות העניק היום לנפתלי בנט אות הוקרה על פועלו כראש ממשלה "לשמירה על חוסנה של מערכת הבריאות הישראלית". התגובות הלועגות לא איחרו לבוא: "באמת אבדה הבושה", "אם זה לא היה עצוב ומדכא היינו מתגלגלים מצחוק"
מערכת ice | 
מגן מערכת הבריאות לנפתלי בנט (צילום יחצ)
הסתיימה ראשות הממשלה, התחילה עונת הפרסים וההוקרות: ראש הממשלה היוצא, נפתלי בנט, קיבל היום (ראשון) כאות הוקרה את מגן מערכת הבריאות, מידי שר הבריאות ניצן הורוביץ ומנכ"ל משרד הבריאות נחמן אש. 
בנימוקי ההחלטה נכתב: "מדובר באות הוקרה על הובלת המאבק בנגיף הקורונה בשנה החולפת, ושמירה על חוסנה של מערכת הבריאות הישראלית". 
 
שר הבריאות הורוביץ מסר: "אני מודה לראש הממשלה היוצא נפתלי בנט על ההנהגה ושותפות הדרך במאבק בקורונה. גם תחת האתגר המשמעותי שמציב לנו הנגיף, הוכחנו שאפשר לשמור על בריאות הציבור בישראל בלי סגרים והשבתות, במינימום פגיעה במשק ובעובדים, בחינוך ובתרבות... בזכות צוותי הבריאות בכל פינה ברחבי הארץ, בזכות מדיניות שקולה ואחראית, ותודות לניהול נכון, הפכה ישראל למובילה עולמית במאבק בקורונה".
הענקת מגן ההוקרה עוררה תגובות של ביקורת ואף לעג במערכת הפוליטית ובתקשורת. אחרי הכול, הגל השישי של הקורונה נמצא בעיצומו והקורונה עדיין ממש לא נוצחה, וזאת מבלי להתייחס למספרי הנפטרים (כ-4,600 בני אדם למרות שכבר היו חיסונים) ולנזקים הנוספים שנגרמו לכלכלה ולחברה בשל הווירוס בשנה האחרונה, שנת כהונתו של בנט.
 
כך למשל צייצה ענבל טויזר, כתבת ירושלים ובריאות של חדשות 12: "אחרי שנתיים וחצי של מגפה, 'מגן מערכת הבריאות' הוענק היום לא למנהלי מחלקות הקורונה, לא לאחיות בתחנות החיסונים, לא לנהגי האמבולנסים של מד"א, לא למתמחים לרפואה שסיכנו את חייהם ועבדו ימים כלילות, אלא לראש הממשלה נפתלי בנט. באמת אבדה הבושה". הציוץ של טויזר גרר שלל תגובות תומכות (בציוץ) ומלגלגות (על ראש הממשלה לשעבר).
ח"כ אבי מעוז, יו"ר מפלגת נעם, הגיב: "יד רוחצת יד. שני הגורמים המרכזיים ל-4,556 נפטרים מהקורונה בשנה האחרונה, בעידן של חיסונים, בנט והורוביץ, מעניקים זה לזה את 'אות מגן הבריאות'. אם זה לא היה עצוב ומדכא עד בכי, היינו מתגלגלים מצחוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה