בריאות

האם מתה בשנתה בזמן הטיסה לעיני בעלה ושני ילדיה

הלן רודס, אמא לשניים, טסה עם משפחתה מהונג קונג לבריטניה ובשלב מסוים ניכר היה שאינה בהכרה. המטוס עצר בגרמניה, שם גופתה של רודס הושארה בפרנקפורט בזמן שמשפחתה נאלצה לנסוע את שאר הדרך בלעדיה: "זה היה טראומטי ביותר למשפחה". נפתח דף גיוס תרומות אינטרנטי לכיסוי עלויות הלוויה ותמיכה נוספת למשפחתה
מערכת ice | 
הלן רודס ומשפחתה (צילום GoFundMe)
הלן רודס, אמא לשניים, טסה עם משפחתה מהונג קונג לבריטניה בסוף השבוע, ותוך כדי הטיסה מתה בשנתה, כך סיפרו חברים אבלים ל"ניו יורק פוסט". המשפחה, שהתגוררה בהונג קונג, היתה בדרכה לביקור אצל הוריה של הלן בבריטניה.
"אנחנו עדיין לא מאמינים ובהלם לגבי פטירתה הפתאומית של חברתנו היקרה ביותר, שחייה נגעו באנשים רבים בהונג קונג ובבריטניה", כתבה החברה ג'יין ג'ג'ה בפוסט.
החברה הוסיפה: "הלן נשארה ללא הכרה כמה שעות לאחר הטיסה. למרות כל המאמצים, לא הצליחו להחיותה. הכל התגלגל לעיני ילדיה. במשך 8 השעות הנותרות של הטיסה, הלן שכבה בשינה חסרת נשימה במושב שלה".
 
בעלה, סיימון, והילדים הצעירים, נתן ואמה, "הרוסים" מהאובדן ה"בלתי נתפס", כתב ג'ג'ה. המטוס עצר בגרמניה, שם גופתה של רודס הושארה בפרנקפורט בזמן שמשפחתה נאלצה לנסוע את שאר הדרך בלעדיה.
"למרות שזה היה טראומטי ביותר למשפחה, לכולם היה זמן להגיד לה את מה שהם צריכים להגיד לה", אמרה.
משרד החוץ של בריטניה אמר לגרדיאן, "אנחנו תומכים במשפחה של אישה בריטית שמתה בטיסה לפרנקפורט ונמצאים בקשר עם הרשויות המקומיות".
רודס גרה בהונג קונג במשך 15 שנה, אבל היא ומשפחתה תכננו לחזור לבריטניה כדי להתחיל "פרק חדש", ציינה ג'ג'ה. היא הייתה מיילדת במקצועה שתוארה על ידי ג'ג'ה כ"דופק" של הקהילה המקומית שלה בהונג קונג ו"יחידה במינה".
"הלן הייתה נרגשת ועצבנית מהמעבר, אבל ציפתה לראות את משפחתה בבית, מכיוון שהיא לא ראתה את משפחתה או הוריה המזדקנים מאז שהמגיפה התחילה", כתבה ג'ג'ה. "למרבה הצער, היא לא זכתה לראות אותם שוב."
דף גיוס התרומות ב-GoFundMe שגייס יותר מ-21,000 דולר נכון ליום שני, יופנה לעלויות הלוויה ותמיכה נוספת למשפחתה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה