בריאות

טרגדיה: נפטר הפעוט שטבע אתמול בבריכה בצפת

גל הטביעות גובה קורבן נוסף והבוקר נקבע מותו של בן השנה שטבע אתמול בבריכה בצפת

מערכת ice |  1
בריכה (צילום freepik)
סוף עצוב היום בבוקר בבית החולים זיו לאחר שנקבע מותו של פעוט בן שנה, אשר טבע אתמול, יום ד', בבריכה בצימר שבצפון. המשפחה מקרית יערים שהתה בצפת לרגל חופשה ובשעות הבוקר צוות מד"א הוזעק למקום לאחר שדווח על תינוק מחוסר הכרה שנמשה מהמים.
 
הצוות הצליח להחזיר לפעוט את הדופק, אך המשיך במאמצי ההחייאה בעת שהעביר אותו בניידת לטיפול נמרץ לילדים בבית החולים זיו, אליו הוא הגיע במצב אנושהיום בית החולים דיווח בצער שהפעוט נפטר לאחר שלא צלחו המאמצים לייצב אותו. כבר מרגע הפינוי המשפחה מלווה בצוותי בית החולים ובעיקר בשעת צער זו.
 
כזכור, זה לא המקרה הראשון החודש בו מדווחת טביעה מצערת בבריכה. בשבת האחרונה דווח על צעיר בן 20 שטבע  בבריכת שחייה בעמק יזרעאל ונפטר בבית החולים בעפולה באותו היוםמקרים דומים התרחשו גם ברחבי העולם, דוגמת טביעתה של צעירה בקנדה  בבריכה בהוסטל בו שהתה, בעודה משדרת את כל המקרה בלייב בפייסבוק
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ילד קטן בידי הורה
    . 08/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הורים- ניתנה בידכם הזכות ללדת ולגדל את ילדכם באהבה ובאחריות. אל תספרו לי שהיבטתם רק לרגע בסמארטפון, או טרקתם מהר את דלת המכונית בה נשאר ילד קטן, כי מיהרתם לחצות את הכביש לקנות משהו.. אל תאמרו לי שזה יכול לקרות לכל הורה. לא! זה לא יכול לקרות לכל אחד, אם אתם לא מסירים את עיניכם מהילדון שלכם. אם חשתם שזה למעלה מכוחכם להביט בו בכל רגע, הייתם צריכים לוותר ולא להוליד אותו.
    סגור