בריאות

כנס עתיד הבריאות של דלויט בהשתתפות משלחת של מובילי התחום

הכנס נערך לראשונה בישראל בהשתתפות משלחת של בכירי ומובילי תחום הבריאות מ-Deloitte US, המעצבים את עתיד הבריאות בארה"ב ועובדים עם ארגוני הבריאות הגדולים והמובילים בעולם
מערכת ice | 
כנס דלויט (צילום דלויט)
השבוע נערך לראשונה בארץ כנס בנושא עתיד הבריאות בהשתתפות משלחת של בכירי ומובילי תחום הבריאות מ-Deloitte US, המעצבים את עתיד הבריאות בארה"ב ועובדים עם ארגוני הבריאות הגדולים והמובילים בעולם. במהלך האירוע הושק דו"ח תפיסת ה-Future of Health של Deloitte בהובלת בכירי Deloitte US והוצגו הטרנדים והמשמעויות הגלובאליות והלוקאליות של התחזית, בהובלת גל רצקובסקי ועמית הראל. האירוע נערך בעלמא ספנסר בתל אביב.
את האירוע פקדו: עמית הראל, שותף, מוביל פעילות Deloitte קטליסט, אודרי הורן - מנהלת חדשנות במוצר Carelon Digital Platform, ניל בטרה מנהל מחלקת עתיד הבריאות, אסיף דהר - ראש מינהל תעשיות,  ד"ר אירית יניב - מייסדת שותפה ומנכ"לית ב- Almeda Ventures, גל רצקובסקי -מוביל סקטור הבריאות Deloitte  ישראל, יורם וויס מנכל הדסה, רו"ח יגאל דור, המשנה למנכ"ל Deloitte ישראל, אריק משה מנכ"ל - נאופארם השקעות ועוד.
 
בקיץ האחרון, דלויט וחברת SAP הכריזו כי הן מרחיבות את שיתוף הפעולה בתחום הקיימות ומשיקות שירותים חדשים להוביל חברות לשינוי בתחום. הפתרונות החדשים של דלויט, הבנויים על הטכנולוגיה של SAP, יסייעו ללקוחות לנווט בתהליכים חדשים היוצרים שיבוש בהתנהלות הקיימת בכל הענפים ולהטמיע פתרונות ברי-קיימא מקצה-לקצה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה