בריאות

משה פייגלין תרם כליה וריגש את כולם: "כי אני דוס"

חבר הכנסת לשעבר שיתף את עוקביו ברשתות החברתיות: "לא תרמתי כליה ליהודי שאיני מכיר, מתוך עליונות מוסרית (טל ניב, הארץ). תרמתי, כדי לקיים "כל המציל נפש אחת מישראל כאילו קיים עולם מלא"
מערכת Ice | 
משה פייגלין (צילום פייסבוק/משה פייגלין, מסך חדשות 13)
ראש מפלגת 'זהות' לשעבר משה פייגלין אמנם לא יהיה בכנסת הקרובה, אבל הוא בהחלט ייזכר בזכות המעשה האנושי הנפלא שעשה היום (ראשון), כאשר תרם כליה לאדם שהיה זקוק להשתלה.
פייגלין שיתף את עוקביו ברשתות החברתיות: "לא תרמתי כליה ליהודי שאיני מכיר, מתוך עליונות מוסרית (טל ניב, הארץ). תרמתי, כדי לקיים "כל המציל נפש אחת מישראל כאילו קיים עולם מלא". כלומר תרמתי כליה ליהודי - פשוט כי אני 'דוס'".
 
הסופרת ברוריה אבידן בריר כתבה: "בעיניים שלי כל גבר/אישה שתורמים כליה הם חסידי אומות העולם. אני מודעת לעובדה שתרמת כליה ב-2020 בהיותך בן 58. אני בטוחה שלא רק רעייתך אותה הכרת בחטיבת הביניים, לא רק חמשת ילדיך חושבים שעשית מעשה נאצל. גם אנחנו. ונשארת שאלה תמה: מדוע צייצת את תרומתך בת השנתיים דווקא בימים אלו?".

חברת הכנסת מאי גולן הוסיפה: "'לא תעמוד על דם רעך' חברי היקר, משה פייגלין, מושא הערצה. מציל חיי אדם בגופו ומבין את ערך חיי האדם במלואם; לא מהשפה ולחוץ, לא בססמאות, אלא בארחות חייך ובהקרבה האישית שלך. מי שהקריב מגופו ראוי לשבח ויקר. כשתגיעו למעלתו - נשמח לשמוע גם אתכם. אשרייך ישראל שאלה בנייך!!!
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה