בריאות

פרויקט ענק של כללית עם קומבוקס: ערוצי שירות דיגיטליים במרפאות

לקוחות כללית יכולים כעת לפנות למרפאה ולהשאיר פנייה לרופא באמצעות הוואטסאפ - לזמן תורים ולחסוך זמני המתנה. השירות כבר זמין ללקוחות כללית בכ-100 מרפאות קהילה נבחרות ברחבי הארץ
מערכת ice |  2
קופ"ח כללית (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי, ויקיפדיה)
שירותי בריאות כללית, המעניקה שירותים רפואיים לכ-4.8 מיליון לקוחות, מובילה פרויקט שצפוי לשדרג את חוויית השירות: הטמעת ערוצי שירות דיגיטליים בבתי החולים ובמרפאות הקהילה, במסגרת שיתוף פעולה עם חברת התוכנה קומבוקס.
במסגרת המהלך, הטמיעה כללית את פלטפורמת התקשורת הרב-ערוצית של קומבוקס (CommBox), הכוללת בוטים מבוססי בינה מלאכותית, יכולות אוטומציה ונציגי שירות דיגיטליים, על מנת לאפשר ללקוחות שירות מהיר ואוטומטי בוואטסאפ ובערוצים דיגיטליים נוספים בכל שעות היממה.
 
השירות כבר זמין ללקוחות כללית בכ-100 מרפאות קהילה נבחרות ברחבי הארץ. השירות הדיגיטלי צפוי להתרחב בעתיד הקרוב לכלל המרפאות בכללית (1,500), מרפאות חוץ, כללית מושלם, כללית סמייל ומוקד *2700, הכולל כ-4,000 נציגים. מספרים ייעודיים הוקצו לבתי החולים ולזרועות השונות בכללית על מנת לאפשר ללקוחות לקבל שירות בוואטסאפ ובכך לשפר את השירות ולצמצם את זמני ההמתנה. 
"הקורונה האיצה טרנספורמציה דיגיטלית ומעבר לשירות עצמי", מסבירה ליאורה שכטר, סמנכ"ל וראש חטיבת מערכות מידע ודיגיטל בכללית. "אנחנו בכללית הצבנו מטרה - לאפשר ללקוחות לקבל את השירות הטוב ביותר בזמן המהיר ביותר, במגוון ערוצים דיגיטליים, במטרה להעניק אפשרות בחירה ויחס אישי לכל פניה על מנת שנוכל להעניק את השירות בפלטפורמה שנוחה ללקוחות ומתי שנוח להם".
אלי ישראלוב ויניב חכים, מייסדים משותפים של קומבוקס: "מחקרים עולמיים מעידים כי למעלה מ-80% מהצרכנים מעדיפים להשתמש בערוצים דיגיטליים כדי ליצור קשר עם ארגון הבריאות שלהם, וכ-52% נעזרים בצ'אט בוטים כדי לקבל מענה מיידי לפניותיהם בתחום הבריאות. במציאות שכזו נדרש פתרון טכנולוגי דינמי.
"הטכנולוגיה שלנו מקלה משמעותית את העומסים על צוותי שירות הלקוחות דרך שירות דיגיטלי ואוטומציה רחבה המתאפשרים באמצעות הפלטפורמה, המעניקה לארגונים יכולת לתקשר עם לקוחות בכל הערוצים - כולל וואטסאפ, פייסבוק מסנג'ר, אינסטגרם ועוד". 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חארטה, הבוט רק יודע להפנות לאתר...
    לירון 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ממש חידוש...כל פעולה שביקשתי לעשות הבוט הפנה אותי ללינק וגם הוא איטי בטירוף
    סגור
  • 1.
    ו לגבי רופאות נקמניות ? להעיף הביתה...... (ל"ת)
    Sam 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור