בריאות

הרופאים יחריפו את הצעדים והשביתה? "נלחם בכוח עבור המטופלים"

ארגון החלוקים הלבנים עולה מדרגה במאבק בממשלה: "תפקידנו מחייב אותנו בעת זו להילחם למען המטופלים שלנו ולהבהיר כי ביטול עילת הסבירות מהווה פגיעה אנושה בבריאות הציבור ובערכי הרפואה. הבוקר התחיל בהפגנה שלנו יחד עם אנשי ונשות בריאות הנפש מול בית ההסתדרות הכללית בקריאה לנקוט בצעדים ארגוניים"
מערכת ice |  4
מחאת הרופאים (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
מחאת החלוקים הלבנים עולה מדרגה. הרופאים שבחרו לקחת נתיב פוליטי ולהשבית את בתי החולים בישראל, בעידוד ההסתדרות הרפואית, ממשיכים לעורר בלגן גדול גם בקבוצת הוואטסאפ שפתחו בה הם הסבירו את השלב הבא במאבק נגד החקיקה.
בהודעה נכתב: "חלוקים.ות יקרים.ות, אנו לקראת סיומו של היום הראשון תחת חוקי ההפיכה המשטרית. בעידודנו והודות למנהיגות של הר״י, יכלו חלקנו להביע את ההתנגדות לפגיעה בבריאות בהשבתה שמטרתה הגנה על מערכת הבריאות ועובדיה. סכסוך העבודה לא יסתיים עד שנתקן את השבר".
 
עוד הוסבר: "תפקידנו מחייב אותנו בעת זו להילחם למען המטופלים שלנו ולהבהיר כי ביטול עילת הסבירות מהווה פגיעה אנושה בבריאות הציבור ובערכי הרפואה. הבוקר התחיל בהפגנה שלנו יחד עם אנשי ונשות בריאות הנפש מול בית ההסתדרות הכללית בקריאה לנקוט בצעדים ארגוניים".
כמו כן, צורף סיכום של חלק מהדברים שעלו באסיפת החירום היום: "ביטול עילת הסבירות וחוקים אשר נמצאים כעת בתהליך חקיקה מהווים מתקפה על המקצוענות. הדבר נכון הן לרופאים ובעיקר למקצועות הבריאות. אנחנו חייבים לעמוד יחדיו להגנה על כך. הועלו הצעות להתאגדות משותפת של כל מקצועות הבריאות והתקיים דיון לגבי ההתנהלות שלנו מול מסלולי הכשרה שאינם מפוקחים".
עוד נמסר: "צורך בכתיבת קוד אתי משותף לכלל מקצועות הבריאות המדגיש את ערכי הצדק והשוויון. התגייסות למוסדות! שנים רבות מדי הפקרנו את הזירה הציבורית לנציגים סקטוריאליים שלא מייצגים את דעת הרוב המוחלט של הרופאים.ות. הבנה שנכנסים לשלב שיכול להתארך. נאזן בין מנוחה, עבודה ומאבק נחוש בטווח הקצר והארוך. לא נוותר ונמשיך להילחם בכל הכח עבור המטופלים. מחר ערב ט' באב, מועד חורבן הבית, ואנו חשים תחושות קשות של שבר. חלקנו יביעו התחושות בפריט לבוש שחור בימים רביעי וחמישי ו/או בצום.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    יותר רופאים פחות בריאות. רש"ע=רופאים, שופטים, עורכי דין (ל"ת)
    מיכאל 07/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    הרופאים ממשיכים לקבל חולים בפרטי.כי הכסף מעוור אותם (ל"ת)
    יצחק אברג'ל 07/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    רופאים פוליטים ששכחו את שבועת הרופא-לכו לטפל במחבלים (ל"ת)
    שירה 07/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הלוואי
    נירה ממגדלים 07/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאנשי שמאל מטורללים יזדקקו לכם... ולא יהיה אתכם... כי הלכתם לטרללת ה"ד-מוק-רט-יה"...
    סגור