בריאות

משרד הבריאות באזהרה חמורה: אסור לשתות מים ביישוב הזה

בעקבות תוצאות מיקרוביאליות חריגות שהתקבלו במסגרת דיגום שגרתי של מי השתייה, מודיע משרד הבריאות על חובת הרתחת המים לפני שתייה, בישול, הכנת מזון, הכנת תרופות וצחצוח שיניים בבית שאן. ניתן להשתמש במים לצרכי רחצה וסניטציה
מערכת ice | 
משרד הבריאות באזהרה חמורה (צילום freepik)
​בצל ימי מלחמת חרבות ברזל והסתגרותם של ישראלים רבים בבתים ובמקומות הסמוכים למרחבים המוגנים: בעקבות תוצאות מיקרוביאליות חריגות שהתקבלו במסגרת דיגום שגרתי של מי השתייה, מודיע משרד הבריאות על חובת הרתחת המים לפני שתייה, בישול, הכנת מזון, הכנת תרופות וצחצוח שיניים בבית שאן. ניתן להשתמש במים לצרכי רחצה וסניטציה.
במקביל לכך, משרד הבריאות הודיע כי הנחה את ספק המים לבצע פעולות לתיקון התקלה ולבצע בדיקות של איכות המים. הנחיה זו תקפה עד להודעה חדשה ולבדיקת דיגום נוספת שתערך למי השתייה באזור

רק לפני שבועיים, במשרד הבריאות הודיעו על חובת הרתחת המים לפני שתייה, בישול, הכנת מזון, הכנת תרופות וצחצוח שיניים בקיבוץ גינוסר. לאחר מכן כבר נמסר כי ניתן להשתמש במים לצרכי רחצה וסניטציה.
בתוך כך, משרד הבריאות הודיע כי הנחה את ספק המים לבצע פעולות לתיקון התקלה ולבצע בדיקות של איכות המים. הנחיה זו תקפה עד להודעה חדשה. הודעה זו של משרד הבריאות מגיעה כמה ימים לאחר שמשרד הבריאות הודיע על חובת הרתחת המים לפני שתייה, בישול, הכנת מזון, הכנת תרופות וצחצוח שיניים בעיר באר יעקב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה