בריאות

טרגדיה בעולם המוזיקה: הזמרת האהובה מתה בגיל 36

זהרה, מתה בגיל 36 בלבד. משרד התרבות האפריקאי הודיע כי הזמרת הלכה לעולמה בבית החולים כשמשפחתה סביבה, זאת לאחר סיבוכים של מחלת כבד ממנה סבלה
מערכת ice | 
זמרת - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
עולם המוזיקה מתאבל. הכוכבת הצעירה, הזמרת בוללווה מקוטוקנה, שמוכרת בשם הבמה שלה זהרה, מתה בגיל 36 בלבד. משרד התרבות האפריקאי הודיע כי הזמרת הלכה לעולמה בבית החולים כשמשפחתה סביבה, זאת לאחר סיבוכים של מחלת כבד ממנה סבלה.
"היא הייתה אור טהור, ולב טהור אפילו יותר, מתנה וברכה לאינספור אנשים ברחבי העולם", כתבו והמשפחה והחברים הקרובים בדף האינסטגרם שלה. "זהרה נגעה בחייהם של אנשים עם התשוקה שלה למוזיקה. חיים כה יפים ראויים שיזכרו לא בסבל, אלא עם סיפורים של ריפוי, שמחה, נדיבות והשראה שהיא הביאה לנו דרך חייה".
 
יש לציין כי זהרה נחשבה לזמרת מצליחה באפריקה, כאשר אלבומיה זכו במעמד אלבום פלטינה ומכרו מיליוני עותקים ברחבי העולם. שיריה הגיעו למיליוני השמעות בספוטיפיי וביוטיוב והיו לה הופעות מול עשרות אלפי מעריצים.
יחד עם זאת, לצד ההצלחה המסחרית והמוזיקלית, היא התמכרה לאלכוהול שגרמה לבעיות בתפקוד הכבד, מהגורמים למוות שלה. בשנת 2020 נכנסה לרשימת "100 הנשים המשפיעות" של רשת ה-BBC הבריטית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה