חדשות

Black יוצאת במיתוג חדש תחת הסלוגן "בלאק. אל תתאפק"

רשת Black בבעלות שף צחי בוקששתר ואיציק אדרי, יוצאת במיתוג חדש במסגרתו תוצג דמותו של השדון ג'ק שתוביל את פרסומי הרשת, תחת הסיסמה "בלאק. אל תתאפק". כל 15 סניפי הרשת עוצבו מחדש. על המיתוג אחראי משרד הפרסום OPEN שיעלה קמפיין טלויזיה ודיגיטל בעלות של 2 מיליון ש'.

משה בנימין | 
Black (צילום יח"צ)
תגיות black
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה