חדשות
Black יוצאת במיתוג חדש תחת הסלוגן "בלאק. אל תתאפק"
רשת Black בבעלות שף צחי בוקששתר ואיציק אדרי, יוצאת במיתוג חדש במסגרתו תוצג דמותו של השדון ג'ק שתוביל את פרסומי הרשת, תחת הסיסמה "בלאק. אל תתאפק". כל 15 סניפי הרשת עוצבו מחדש. על המיתוג אחראי משרד הפרסום OPEN שיעלה קמפיין טלויזיה ודיגיטל בעלות של 2 מיליון ש'.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


