חדשות
באדג'ט תשקיע מיליון ש' בקמפיין - נתי רביץ נבחר לפרזנטור
חברת השכרת הרכב באדג'ט יצאה בקמפיין חדש באמצעות משרד הפרסום דובצקי זקס אוברוצקי תחת הכותרת "מור Budget Gold – we give you". שחקן הטלוויזיה והתיאטרון נתי רביץ נבחר לשמש כפרזנטור ולצידו השחקנת שלי ביינשטור שתגלם את "מור".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


