חדשות

באדג'ט תשקיע מיליון ש' בקמפיין - נתי רביץ נבחר לפרזנטור

חברת השכרת הרכב באדג'ט יצאה בקמפיין חדש באמצעות משרד הפרסום דובצקי זקס אוברוצקי תחת הכותרת "מור Budget Gold – we give you". שחקן הטלוויזיה והתיאטרון נתי רביץ נבחר לשמש כפרזנטור ולצידו השחקנת שלי ביינשטור שתגלם את "מור".
משה בנימין | 
באדג'ט (צילום יח"צ)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה