חדשות

ממשיכים במסע הקידום: היהודים ברדיו ירושלים לכבוד האלבום החדש

אחרי התכנית של טל ואביעד, ynet ועוד, עכשיו הגיעו תור רדיו ירושלים התחנה תשדר בראשון הקרוב מ-22:00 תכנית עם להקת היהודים לכבוד צאת אלבומם החדש. השבוע הגיעו ללתכנית הרוק של התחנה 'ירושלים בדיסטורשן' עם מנשה סעד, וביצעו גרסאות אקוסטיות של כמה משיריהם.

להקת היהודים, רדיו ירושלים (צילום דודי סעד)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה