חדשות
שפ"מ בקמפיין לעידוד מפרסמים - לקראת חג איד אל אדחא
לקראת חג איד אל אדחא המאופיין בצריכה מוגברת, שפ"מ - הזכיינית האחראית על פרסום ברשתות קול ישראל - מעלה קמפיין לעידוד מפרסמים לפנות ישירות לקהל דובר הערבית. הקמפיין בא לחזק את המפרסמים והפרסומאים לדבר עם קהל הצרכנים דוברי הערבית בשפתם בפרט בתקופות בהן הצריכה עולה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


