חדשות

בלי כל הרעש: פריניב יוצאת בקמפיין טלוויזיה לסדרת השייקים

משה בנימין | 
פריניב (צילום יח"צ/ צילום מסך)
מותג המשקאות פריניב יוצא בקמפיין טלוויזיוני לסדרת השייקים החדשה, כחלק ממהלך המיתוג החדש שמשלימה החברה בימים אלה. באמצעות משרד הפרסום ליאו ברנט עולים לטלוויזיה ולרשת סדרת סרטים בהשקעה כספית של כ1.5 מיליון שקלים. ההשקעה הכוללת במהלך המיתוג מחדש נאמדת בכ-2.5 מיליון שקלים. בנוסף לקמפיין לוגו החברה עוצב מחדש, לצד השקת מראה חדש לבקבוקי השייקים והמיצים שהחברה משווקת.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה