חדשות

הקרייסס של סמסונג: קמפיין חדש למותג הסלולר עם שלומי שבן

שלומי שבן בפרסומת סמסונג (צילום יח"צ)
מתקפת השירים בפרסומות הישראלית נמשכת וכעת זו סמסונג שעושה זאת עם הזמר שלומי שבן בקמפיין, באמצעות ליאו ברנט, עבור השקת מכשיר הגלקסי Note 9 החדש, תחת המסר: "שמרו את הקרייסס לקרייסס". 

 

קרדיטים:
מנכ"ל: אדם פולצ'ק
מנהל קריאייטיב ראשי: עמי אלוש
סמנכ"לית לקוחות: עידית צוקרמן
סמנכ"ל אסטרטגיה: שי ניסנבוים
פלנרית: ליז סטול
קריאייטיב: טל מנקס, אורן בן נאים, אלעד גייזלר, מיטל מילר
מפיק: מני זרחיה
סופרווייזר: ספיר אהרוני
תקציבאית: נופר זינגר
מנהלת סושיאל: ליאו שפרמן
במאי: טל זגרבה
חברת הפקה: עמרי פז
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אם כבר מיוזיקל: במקאן עושים את זה יותר טוב, הרבה יותר ט
    לא נפלתי 09/2018/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    וב
    סגור