חדשות
My Social של מעיין יחבס תטפל בתקציב 'פיצה האט'
מעיין יחבס זכה בתקציב הסושיאל של פיצה האט וינהל את הקמפיינים של כל 92 סניפי הרשת: "פיצה האט הבינה שעולם הסושיאל מתרחב ומשנה את כללי המשחק"
My social, משרד הפרסום בבעלותו של מעיין יחבס קיבל לידיו את תקציב הסושיאל של רשת פיצה האט, לה 92 סניפים ברחבי הארץ והיא בבעלות חברת "טבסקו החזקות בע"מ".
במסגרת התקציב, ינהל יחבס קמפיינים ארציים ולוקאליים לכלל סניפיה של הרשת, יעסוק בגיוס עובדים ובהגברת מודעות למותג יחד עם הפרזנטור החדש, חן מזרחי, ומשרד הפרסום ליאו ברנט. בנוסף לניהול הדיגיטלי של סניפי פיצה האט, My social תנהל גם את 'Hut party' מותג הקייטרינג של הרשת.
קראו עוד ב-ice
לדברי יחבס: "אחרי חודשים מאתגרים במיוחד, אנחנו שמחים ונרגשים לגדול ולהתרחב. בחודשים האחרונים הצלחנו לפתח כל אחד מהמותגים שלנו ולהעצים את הפעילות הדיגיטלית שלהם עם מוצרים הרלוונטיים לאופי התקופה, ובמקביל לשכלל את השירותים שלנו. פיצה האט זו דוגמה מצוינת למותג שהבין כיצד עולם הסושיאל מתרחב ומשנה את כללי המשחק ובהתאם לזאת יודע לצרוך אותנו במרבית הכובעים שלנו, גם בתקופה מורכבת כמו זו".
- אלי ציפורי לשרון גל: "התמתנת מאז שהצטרפת לערוץ 13"
- רבעון ראשון 2020: מי מהבנקים הגדולים רשם את הרווח הגבוה ביותר?
- בטלויזיה זינקו בהכנסות מפרסום, אבל בפרינט צנחו ב-40%
לדברי יחבס: "אחרי חודשים מאתגרים במיוחד, אנחנו שמחים ונרגשים לגדול ולהתרחב. בחודשים האחרונים הצלחנו לפתח כל אחד מהמותגים שלנו ולהעצים את הפעילות הדיגיטלית שלהם עם מוצרים הרלוונטיים לאופי התקופה, ובמקביל לשכלל את השירותים שלנו. פיצה האט זו דוגמה מצוינת למותג שהבין כיצד עולם הסושיאל מתרחב ומשנה את כללי המשחק ובהתאם לזאת יודע לצרוך אותנו במרבית הכובעים שלנו, גם בתקופה מורכבת כמו זו".
לצד פיצה האט, מטפלת My Social כיום בכ-60 מותגים וביניהם ברשתות מזון נוספות כגון: גולדה, אניטה, רולדין, ארומה תל-אביב, פיורי, Night Cookies ומקס ברנר, זאת לצד מסעדות נוספות שעבורם היא מנהלת את כל התחום הדיגיטלי.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


