חדשות

בצל דיווח על גירושים: מלאניה מנסה לשכנע את דונלד טראמפ להודות בהפסד

בארצות הברית נפוצו שמועות ביממה האחרונה שהזוג הנשיאותי בדרך לפירוק החבילה לאור ההפסד והיחסים ביניהם שעלו על שרטון במהלך הקדנציה בבית הלבן. כעת היא מנסה לשכנעו שלא לערער ולברך את ביידן. תומכי הנשיא היוצא מתנגדים
כפיר אדר |  1
דונלד ומלאניה טראמפ (צילום ביזנס טודיי)
המרוץ לנשיאות ארצות הברית ככל הנראה הוכרע, על אף המחאות המופגנות של הנשיא המכהן של ארצות הברית דונלד טראמפ שיערער לבית המשפט על ניצחונו של המועמד הדמוקרטי ג'ו ביידן.
ב-CNN מדווחים הערב (ראשון) כי לאחר שחתנו של הנשיא, ג'ראד קושנר ניסה לעשות זאת, גם הגברת הראשונה, מלניה טראמפ, מנסה לשכנע את בעלה, דונלד טראמפ, להודות בהפסד בבחירות לנשיאות. אגב, במהלך היממה האחרונה נפוצו שמועות על כך שהגירושים של השניים נמצאים ממש מעבר לפינה וככל הנראה יתממשו לאחר עזיבת הבית הלבן.
רודי ג'וליאני, מגדולי תומכיו של טראמפ במאבק לבדיקת תוצאות הבחירות הסביר: "רודי ג'וליאני: "באמת שיהיה זה שגוי שטראמפ בשלב זה יודה בהפסד. ישנן עדויות חזקות לכך שהיה מדובר בבחירות לא חוקיות בלפחות שלוש או ארבע מדינות ואולי 10, הן נגנבו. במילים אחרות הן התבססו על הצבעות כוזבות".
https://twitter.com/thehill/status/1325279626952904706?s=20
אחד מתומכיו במפלגה הרפובליקנית רוני ג'קסון צייץ: "הנשיא היה שם בשבילנו בארבע השנים האחרונות. הוא הפך את המדינה הזו נהדרת ואף פעם לא אכזב. הוא זקוק לתמיכה שלנו עכשיו! דרושה שקיפות ואחריות מצד השמאל וצוות ביידן! הבחירות העתידיות שלנו תלויות בכך!".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תרגום: השמאל שוב מפיץ תעמולת כזבים נמוכה (ל"ת)
    " נפוצו שמועות" 11/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור