חדשות

אזהרת מסע: איראן עשויה לפגע נגד ישראלים בדובאי

במערכת הביטחון מגבירים את הכוננות בעקבות האיומים מצד המדינה המוסלמית העוינת. קיים חשש שהאיראנים יגיבו לחיסול אשר מיוחס לישראל, על ידי פגיעה בשגרירויות, בקהילה היהודית או בישראלים השוהים בחו''ל
מערכת ice |  1
דובאי (צילום unsplash)
זה לא סוד שישראלים רבים מחכים להזדמנות לטייל באיחוד האמירויות ולנפוש בעיר דובאי, על פי הערכות, כ–50 אלף ישראלים צפויים לבקר במדינה מהמפרץ בקרוב, אך כעת יכול להיות שהם יחשבו מסלול מחדש. חדשות 12 דיווחו הערב (ראשון), במהדורה המרכזית כי במערכת הביטחון חוששים שאיראן תפגע בישראלים שיבקרו באיחוד האמירויות.
המטה ללוחמה בטרור הוציא אזהרות מסע למדינות המפרץ, מתוך חשש כי האיראנים ינצלו את ההזדמנות של ביקור ישראלים באזור ויפגעו בהם בתור נקמה על חיסול מדען הגרעין מוחסן פחריזאדה שמיוחס לישראל.  
ישראל העלתה את הכוננות בימים האחרונים, בין היתר גם מוסדות יהודיים ושגרירויות ישראל בעולם נערכים לתגובה אירנית. בעקבות החשש מניסיונות פגיעה בישראלים באמירויות, החלו במערכת הביטחון לפעול להגנה על הישראלים המבקרים שם. בנוסף אף הוקם מנגנון משותף יחד עם האמירתים שנועד להבטיח את ביטחון הישראלים הנופשים בדובאי ובאבו דאבי.
ברקע הדברים, איראן ממשיכה לאיים על ישראל. המנהיג העליון של איראן, עלי ח'מינאי, הבטיח כי מדינתו תנקום במחסלים. מלבדו, גם גורמים שונים במדינה העוינת ממשיכים לטעון כי התגובה תגיע, אך איננו יודעים מתי או איך זה יקרה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טרור יעשו
    אני 12/2020/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איפה שיש הרבה ישראלים יתחילו לעשות פיגועים בדובאי מסעדות אטרקציות וכל מיני להיזהר
    סגור