חדשות

אדלשטיין: 3.3 מיליון ישראלים התחסנו, מבצע החיסונים נפתח לגילאי 16 ומעלה

מבצע החיסונים נפתח לכלל האוכלוסייה שנמצאת מעל גיל 16. שר הבריאות, יולי אדלשטיין קורא לכלל הציבור לצאת ולהתחסן: "תנצלו את ההזדמנות, שאין לאף מדינה אחרת בעולם"
יולי אדלשטיין בסיור בצפון (צילום דוברות השר)
מבצע החיסונים נפתח הבוקר (חמישי), לכלל האוכלוסייה מעל גיל 16.  שר הבריאות, יולי אדלשטיין קורא לכלל הציבור לצאת ולהתחסן: "תנצלו את ההזדמנות, שאין לאף מדינה אחרת בעולם". בתוך כך, ישראל ממשיכה לשבור שיא מחוסנים בעולם, כאשר 3.3 מיליון בני אדם כבר התחסנו נגד הנגיף.
אדלשטיין כתב: "מהבוקר כל מי שמעל גיל 16 יכול להתחסן. תנצלו את ההזדמנות שאין אותה כמעט לאף מדינה בעולם. בינתיים התחסנו 3.3 מיליון איש בישראל, מתוכם למעלה מ 1.9 מיליון קיבלו גם חיסון שני. אתמול התחסנו 107,000 איש (מנה ראשונה + מנה שניה)".
  
מבצע החיסונים נפתח לכל האוכלוסייה מעל גיל 16 בעקבות ירידה משמעותית בהיקף המתחסנים בישראל. המגמה נמצאת בירידה מלמעלה מ-200 אלף מתחסנים ביום רק לחיסון הראשון, לכ-100 אלף מתחסנים בשני החיסונים. העדיפות של משרד הבריאות היא עדיין להתמקד בבני ה-50 ומעלה שמסרבים להתחסן בעקבות חששות מהשפעות החיסון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה