חדשות

ישראל יוצאת מהסגר השלישי: כל מה שאתם צריכים לדעת לקראת פתיחת המשק

מדינת ישראל יוצאת הבוקר מהסגר השלישי לאחר שישה שבועות של הגבלות על אזרחי המדינה. בהתאם להחלטות, הממשלה החליטה על ביטול הגבלת המרחק של 1,000 מטרים ואיסור השהייה בבית של אדם אחר | כל הפרטים
ארנולד נטייב | 
סגר בחגי תשרי
אחרי חודש וחצי: מדינת ישראל יוצאת הבוקר (ראשון), מהסגר השלישי לאחר שישה שבועות של הגבלות על אזרחי המדינה. כאמור, הממשלה הסכימה כי הסגר יסתיים בשעה -07:00 למרות רמת התחלואה שממשיכה להיות גבוהה. בהתאם להחלטות, הממשלה החליטה על ביטול הגבלת המרחק של 1,000 מטרים ואיסור השהייה בבית של אדם אחר. 
מה עוד מותר? טיפולי יופי במתכונת אחד על אחד, כמו ספר או קוסמטיקאית, פתיחת מקומות עבודה ללא קהל.  אך יחד עם זאת, מערכת החינוך לא תיפתח עד יום שלישי הקרוב, כאשר הממשלה עוד צפויה לדון בנושא בהמשך. אופציית האיסוף עצמי מהמסעדות חזרה וגם הצימרים נפתחו למשפחות גרעיניות. 
בין הערים הכתומות ניתן למצוא את: תל-אביב, באר-שבע, פתח תקווה, ראשון לציון, חיפה, מודיעין, רחובות, אילת, טבריה, אשקלון, הוד השרון, ראש העין, מעלה אדומים, קריית ארבע, חולון, טייבה, בת ים, מצפה רמון ועוד.
בתוך כך, רשת חנויות ביג ומליסרון הודיעו כי יפתחו את המתחמים שברשותם בניגוד להנחיות.  במכתב שהפיץ מנכ''ל הרשת, חי גאליס לשוכרים בשבוע שעבר נכתב כי הסגר נגמר, וכי השוכרים נדרשים לשלם החל מהחודש שכר דירה כפי שהיה נהוג טרם הסגר.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה