חדשות

הסגר נגמר? גם מחר תלמידי ישראל ילמדו בזום

מערכת החינוך לא תיפתח גם מחר:  לאחר התייעצות ממושכת של ראש הממשלה בנימין נתניהו יחד עם בני גנץ ושרים נוספים.  שר החינוך יואב גלנט הבהיר שיתנגד למתווה שמשרד הבריאות הציע
ארנולד נטייב | 
לימודים (צילום שרון טל)
מערכת החינוך לא תיפתח גם מחר (שלישי), כך עולה לאחר התייעצות ממושכת של ראש הממשלה בנימין נתניהו עם שר הביטחון גנץ, שר הבריאות אדלשטיין, שר החינוך גלנט ומומחי משרד הבריאות. בעניין התפשטות המוטציה הבריטית והשלכותיה, הוחלט בהסכמה שמערכת החינוך לא תפתח מחר וכי ההתייעצויות בנושא יימשכו.
המשמעות לכך היא שהלימודים יימשכו גם מחר בזום, בין אם אתם מתגוררים בעיר ירוקה ובין אם זו עיר אדומה. שר החינוך יואב גלנט הבהיר שיתנגד למתווה שמשרד הבריאות הציע, בו תלמדים בערים כתומות ואדומת ילמדו באוויר הפתוח, הוא יתמוך בהשארת הנושא לשיקול הנהלת בית הספר.
נתניהו קיים במהלך היום, התייעצות בשאלת הקלות אפשריות במערכת החינוך, יחד עם שר הביטחון בני גנץ, שר הבריאות יולי אדלשטיין, שר החינוך גלנט, פרויקטור הקורונה פרופ' נחמן אש ומומחי משרד הבריאות. בתום הדיון הודיע נתניהו כי הוחלט שמערכת החינוך לא תיפתח מחר וכי ההתייעצויות בנושא יימשכו.
 
כזכור, הממשלה אישרה אתמול את פתיחת הלימודים לגיל הרך, כיתות א'-ד' וכיתות יא'-יב' בכל הארץ. על פי אותה החלטה, בערים כתומות ואדומות הלימודים יתנהלו בחצאי כיתות באוויר הפתוח, כל יומיים, כלומר יום כן, יום לא ובערים הצהובות והירוקות הלימודים יתקיימו כרגיל. אך כאמור, בעת הזו לא ידוע מתי זה התקיים, אם בכלל. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה