חדשות

סקר מנדטים: נתניהו נחלש, הפער מלפיד מצטמצם

על פי הסקר שפורסם הערב בחדשות 12, מפלגת הליכוד היא הגדולה מהמפלגות בכנסת עם 28 מנדטים. מפלגתו של יאיר לפיד עוקפת מצליחה למצמם את הפער ל-10 מנדטים בלבד. מי הכי מתאים לראשות הממשלה?

ארנולד נטייב |  3
קלפי בחירות (צילום לע"מ)
חדשות 12 פרסמו הערב (רביעי), סקר מנדטים שערך עבורם הסוקר מנו גבע, לפיו לו היו  היו הבחירות נערכות היום, הייתה מפלגת הליכוד זוכה ב-28 מושבים בכנסת הבאה, ירידה במנדט מהסקר הקודם.
על פי הסקר, מפלגת יש עתיד ממוקמת במקום השני בגודלה בכנסת ה-24, עם 18 מנדטים, התחזקות במנדט אחד מהסקר הקודם. מגמת התחזקות של המפלגה באה לידי ביטוי גם בסקרים של שער הערוצים מהימים האחרונים, כאשר הפער מהליכוד עומד על עשרה מנדטים בלבד. מפלגת תקווה חדשה, שעד לא מזמן הייתה למפלגה השנייה בגודלה בסקרים, מאבדת מנדט נוסף וזוכה ל-13 מנדטים בלבד וצונחת למקום השלישי. 
מפלגת ימינה של נפתלי בנט שומרת על כף המאזניים עם 11 מנדטים, הרשימה המשותפת מקבל 9, ש"ס זוכה ב-8 ויהדות התורה ב-7 מושבים.
מפלגת ישראל ביתנו מקבלת 7 מנדטים. מפלגת העבודה, זוכה בסקר זה ב-6. הציונות הדתית של בן גביר וסמוטריץ' עם 5 מנדטים. מרצ וכחול לבן עומדות מעל אחוז החסימה עם 4 מנדטים כל אחת.
הסקר בחן גם את מידת ההתאמה לראשות הממשלה: בנימין נתניהו, ראש הממשלה המכהן זוכה במקום הראשון עם 30%, יאיר לפיד ניצב איתן במקום השני עם 23%, גדעון סער שלישי עם 12% ונפתלי בנט עם 10% בלבד. 9% מהעונים עדיין מתלבטים ו-16% חושבים שצריך מועמד אחר.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    פחות מ50% מתגייסים ופחות מ 30%
    יוסי 02/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסיימים. אז מדוע להתגייס. בלוף צבא העם
    סגור
  • 2.
    סקר
    משה 02/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפיד עוד יעלה.כמו כל אלה שלא זגזגו.למרותו של ביבי כמו בנט לא יעבור גם הפעם. אולי יקבל עוד פירורים מביבי והפעם מחוץ לממשלה.
    סגור
  • 1.
    ימין - out
    ח״ן 02/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בנט יירד לחד-ספרתי, נתניהו בדרך למטה, לאט אבל בטוח! אין לביבי מאיפה לגרד - רק בפצעים שלנו! תתכוננו לביאת המשיח!
    סגור