חדשות

מאבק הנכים: הפגנה כעת מחוץ לביתו של גנץ | צפו:

במחאתם דורשים הנכים לקבל את המענק קורונה שהובטח לכם מכבר. לביא נאור: "עד שהנכים לא יקבלו את מה שהובטח להם הנכים יופיעו ליד כל בית של שר או חבר כנסת "
אורן שטרנברג |  1
מחאת הנכים (צילום לביא נאור)
מחאת הנכים: הפגנה מול ביתו של שער הביטחון בני גנץ, החלה להתקיים לפני שעה קלה מחוץ לביתו שבראש העין.
הנכים דורשים במסגרת המחאה שלהם לקבל באופן מידי את המענק שאושר להם מכבר. עוד הודיעו המוחים כי כל עוד המענק לא יינתן, הם לא יעזבו את ביתו עד לסיום ההצבעה.
לביא נאור, דובר קבוצות מאבק הנכים, העביר מסר חד וברור כי אין בכוונת הנכים להתקפל מהדרישות שהציבו. "עד שהנכים לא יקבלו את מה שהובטח להם הנכים יופיעו ליד כל בית של שר או חבר כנסת בכדי להעביר מסר חד וברור כי הנכים רוצים לחיות בכבוד ולא רק במהלך בחירות אלה כל השנה". מסר נאור.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    - זו מערכת "עקיפת החוק".
    ארנון תל-אביבי 02/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מירב מיכאלי ממשיכת דרכו של הסבא שלה . הסב ישראל קסטנר- על פי עדותו של אייכמן, שיתף פעולה עם הנאצים . כמנהיג יהודי הונגריה – ב מאי 1944 לא העביר להם את ידיעות האמת על כוונת נאצים – להעביר ברכבות להשמדה במחנות גז. קסטנר שיתף-פעולה בהסתרת המטרה הסופית של השמדת היהודים. מאות אלפי היהודים במזרח הונגריה יכלו לברוח לרומניה , אך קסטנר ביקש אותם להאמין לו ולשבת ולחכות. כך הסבא של מירב מיכאלי – גרם ל-560,000 יהודי הונגריה, ללכת בשקט אל המשרפות. אחרי המלחמה, בעדותו במשפט נירנברג, הציל מתליה, 3 רוצחים, מעוזריו של אדולף אייכמן. כולל את קורט בכר שעקר שיני זהב מפיות של יהודים.
    סגור