חדשות

גלית דיסטל נגד לפיד וליברמן: "שנאה גדושה, המון טקס בישבן"

מספר 10 ברשימת הליכוד תקפה את התוכנית להקמת ממשלה חלופית על ידי גוש מתנגדי נתניהו. על ליברמן: "איזה הילינג הוא עושה לנו עם המריצה שלו ישר למיזבלה?". על לפיד: "המרפא הלאומי שעל הדרך מאשפז אותי בכפייה כי אני ועוד למעלה ממליון אזרחים הבאנו את השיגעון"
אורן שטרנברג |  11
גלית דיסטל (צילום ויקיפדיה)
הערב (ראשון) פורסם בכלי התקשורת על מגעים בין הסיעות המרכיבות את גוש מתנגדי נתניהו וימינה. על פי הפרסומים, קיימת תוכנית להרכבת ממשלה בראשות יאיר לפיד ונפתלי בנט יחד עם בני גנץ ואביגדור ליברמן כשמפלגות מר"צ והרשימה המשותפת יתמכו מבחוץ. 
חברת הכנסת העתידית ממפלגת הליכוד תקפה את היתכנות לתוכנית זו שכבר כותנה כ"ממשלת ריפוי לאומי. "כפרה אני על ממשלת הריפוי הלאומי הזאת, איך אני אוהבת ריפוי לאומי וואי וואי, אין על ריפוי לאומי, חולה בלב על ריפוי לאומי אני". כתבה בצינויות דיסטל אטבריאן בחשבון הפיססבוק שלה. 
"ומי כמו ליברמן כדי לרפא אותנו לאומית אה?" שאלה דיסטל אטבריאן, "בכל פעם שאומרים לי 'ריפוי', ישר אני חושבת - ליברמן. קל. איזה הילר הליברמן הזה, ואיזה הילינג הוא עושה לנו עם המריצה שלו ישר למיזבלה? נכון? חרדים לזבל, גייז לזבל, ערבים לזבל, ביביסטים לזבל, מישהו צריך להלחין את הנאומים של ליברמן ואז להשמיע אותם במרפאות של דיקור סיני. בשביל הרוגע. והריפוי.
וליברמן זה כלום לעומת איבתיסאם מעראנה המרפאה הלאומית, בכל פעם שאני עצבנית אני רק צריכה קצת ציוצים על האפקט של הציקלון בי על הליבידו של ניצולות השואה וישר אני נרגעת. וגם נרפאת. מלכת הריפוי האיבתיסאם הזאתי". 
בהמשך אמרה דיסטל אטבריאן: "הדבר היחיד שמרפא אותי יותר הוא מרב מיכאלי באמירות המהאטמה גנדי המפוייסות שלה 'אנחנו לא מחרימים ומחרימות אף אחד יותר, לא את הערבים ולא את החרדים', אף אחד לא מוחרם יותר, כלומר אף אחד חוץ מהקבוצה הפוליטית הכי גדולה בארץ שאני שייכת אליה במקרה, אבל מיכאלי לא מחרימה אותנו, היא פשוט החליטה להפסיק להכיר בעובדה שאנחנו קיימים, וקיימות, וקיימות וקיימים, אנחנו הדני דין של הארץ הזאת , תחתית שרשרת המזון, שקופים, ושקוף זה מרזה, שקוף זה בעצם מחמאה- מה זה גלית? איך רזית! את שקופה לגמרי" 
"לא מרפא? בטח מרפא." המשיכה דיסטל אטבריאן, " אבל לא כמו שיאיר לפיד מרפא. אף אחד לא מרפא ומאחד כמו יאיר לפיד 'שמחזיר את השפיות' ועל הדרך מאשפז אותי בכפייה כי אני ועוד למעלה ממליון אזרחים הבאנו את השיגעון.
"ומי שמטורף לא זקוק לריפוי? בטח זקוק, ויאיר יעניק לנו אותו יחד עם רם בן ברק ההילר שמרפא אותנו בצבעים: השחורים רעים, הלבנים טובים, השחורים משתמטים, הלבנים גיבורים שמתים בצבא, ואני שואלת אתכם - מה יותר מרפא עבור אמא מזרחית מאשר לשמוע שהילד שלה לא מת במבצע בעזה אלא מעולם לא היה קיים? היש מרפא ומאחד מזה? אני חושבת שלא, אני באמת חושבת שלא, אולי למעט העובדה שיאיר השפוי לפיד כינה אותנו 'חארות' והעובדה שהבחירה שלנו בקלפי נדרשת לזוז מעט הצידה כי היא מפריעה לתהליך הריפוי של ישראל, ואם אפשר על הדרך אז שכולנו נזוז קצת הצידה יחד איתו כי אנחנו מפריעים לתמונה ההרמונית של ישראל היפה שניסתה להקיא אותנו בכל דרך ועכשיו פשוט עושה כאילו אנחנו לא קיימים, מתעלמת מאיתנו באלגנטיות, פשוט זוזו קצת, עוד קצת, עוד טיפה כדי שממשלת הריפוי תשיק את עצמה ותצא לדרך עם מודעות עצמית של הטורטלים, שנאה גדושה אך ממלכתית בלב והמון טקס בישבן. כמובן".
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    כמה רגשי נחיתות לאישה הזאת (ל"ת)
    * 03/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    עוד עלובה הונחתה לליכוד
    גללית טריסטל 03/2021/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר היתה עדיפה הבלונדה הצבועה....
    סגור
  • 9.
    יריקה בפרצוף
    פנחס יפה 03/2021/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בס"ד מצביעי בנט וסער,יורקים לכם בפרצוף,אל תטעו זה לא גשם.בחרתם ימין יתקבלו שמאל,נא להציף את הרשתות במחאה לגניבת קולכם.
    סגור
  • 8.
    היא מגעילה ציניתמכולה רגשי נחיתות תוקפני. (ל"ת)
    לי 03/2021/29
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 7.
    ישר כוח גלית תמשיכי לפנק את "קהילת" השמאל (ל"ת)
    לפנק לפנק 03/2021/29
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    קור אחר לפיד עם גו סאגי ליברמן (ל"ת)
    זקנבוט 03/2021/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    כוהנת הישבנים
    ח״ן 03/2021/29
    הגב לתגובה זו
    2 2
    בישבנים גלית דיסטל ממש מבינה! בפוליטיקה או משהו אחר, כמו, שפיות, נגיד - פחות...
    סגור
  • 4.
    טוב שיש מי שמציפה את "גוש החרם" כי באולפנים הם יחובקו (ל"ת)
    תקשורת מוטה לגמרי 03/2021/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    כפרה, את האחרונה שצריכה חדבר על ישבן
    רוזן 03/2021/28
    הגב לתגובה זו
    2 2
    שאטובריאן, יעני יורדת על כל עולם, מי שבזכות לקוקי ישבן של ירום הודו, וקיבלה את המקום העשירי בליכוד, עדיף שלא תדבר על טקס בישבן. מובן שמי שמעריצה את הקיסר, צריכה לבלוע הרבה צפרדעים, וקשה לדמיין אותה נשארת בכנסת כשהקיסר ייצא מבלפור.אין מה לעשות, תכווצי את הישבן, ותתמודי!
    סגור
  • 2.
    פעם בלוגרית - תמיד בלוגרית. תפסיקי לחפור, משעממת!
    צחי ניסן 03/2021/28
    הגב לתגובה זו
    5 2
    מה השלב הבא? שריון כוכבניות אינסטגרם ברשימת הליכוד לקראת סיבוב 5?
    סגור
  • 1.
    אי אפשר לצפות לשיח נורמלי מצד הימין שוב ושוב מוכיחים תת (ל"ת)
    איש 03/2021/28
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור