חדשות

גלית דיסטל עונה לטוקבקיסטית: "עוד אחת מכת השנאה"

חברת הכנסת מהליכוד יצאה בפוסט בפייסבוק נגד אחת המגיבות לפוסט שבו דיסטל יצאה נגד אנשי שמאל על כך שהם תוקפים את נתניהו ואמירותיו על איראן. המגיבה כתבה: "נתניהו עשה שימוש שפל ברגשות קיפוח"
מערכת ice |  6
גלית דיסטל אטבריאן (צילום יונתן סינדל פלאש90)
חברת הכנסת החדשה מהליכוד, גלית דיסטל אטבריאן ומי שהיתה המשוריינת של ראש הממשלה נתניהו, ממשיכה לעורר סערות ברשת. היום (שני) יאיר גולן צייץ בטוויטר נגד אמירותיו של ראש הממשלה על איראן, דיסטל הגיבה על כך בפייסבוק שלה וזכתה לתגובה שאליה היא לא הייתה יכולה כנראה להישאר אדישה.
דיסטל העלתה את הציוץ של גולן וכתבה: "איתי זלאיט כבר שוקד על פסל 'גיבור בצ'דור', בלונים בצורת גונדי עושים את דרכם לבלפור, שרה אפתה עוגת צנטריפוגה ושלטים עם הכיתוב 'המושחת ממציא את איראן כדי להתחמק ממשפט' נכתבים ברגע זה. תגידו מזל טוב - נרטיב חדש נולד והוזנק. מזהה התהליכים, בוגי יעלון, יריב אופנהיימר ועוד רבים וטובים מפיצים את הנרטיב לקהל שלהם בתזמון מלא ומושלם - איראן שוחרת השלום היא קורבן של המושחת מבלפור. האנשים האלה לא נמצאים בארוע פוליטי. זהו ארוע נפשי מובהק: קנאה, קנאה, קנאה ונקמה".
 

איתי זלאיט כבר שוקד על פסל "גיבור בצ'דור," בלונים בצורת גונדי עושים את דרכם לבלפור, שרה אפתה עוגת צנטריפוגה ושלטים עם...

פורסם על ידי ‏‎Galit Distal Atbaryan‎‏ ב- יום שני, 12 באפריל 2021
לאחר מכן, בתגובות נכתבה תגובה שהטרידה ככל הנראה את חברת הכנסת: "רואים לך, גלית דיסטל, האיש שאת משקרת למענו ומוליכה שולל למענו (ונגד כל היקרים לך שחיים כאן), איננו מושא קנאה וגם לא בעיה רגשית של מתנגדי השחיתות וההסתה. הוא אכן עשה שימוש בקורונה כדי לזרוע פחד מיותר ולבסס את שליטתו בהמון המפוחד; סחר בכוחו השלטוני למען טובות הנאה אישיות וככל הנראה כדי להעשיר את קופתו הפרטית".
עוד הוסיפה המגיבה: "עשה שימוש שפל ברגשות קיפוח ונחיתות כדי לגייס את קשי היום ורפי השכל ולהבעיר בהם זעם כלפי אויבים דמיוניים, ואפילו גייס אותך ושריין אותך לא משום שהבאת ערך, אלא בזכות כישורייך להעמיק את הנזק ואת ההסתה, להפיץ שקרים בכישרון סיפורי אמיתי, ולוותר מראש על כל ערך לבד מהנאמנות לפטרון שהפך את הדלעת שלך לכרכרה. הכול לכאורה, כמובן, אם לא למטה מזה".
דיסטל לא נשארה אדישה, צילמה מסך והעלתה לפייסבוק פוסט תוקפני: "שלום לכם רפי שכל יקרים שלי, כפי שאמרתי וכפי שתמיד אומר: השנאה לנתניהו היא סמפטום חברתי, לא פוליטי. ההפגנות נגד נתניהו הן סמפטום חברתי, לא פוליטי. הטייקונים הטחונים שמממנים את ההפגנות האלה הם סמפטום חברתי, לא פוליטי: ההון של ישראל הראשונה נגד 'רפי השכל' שמצביעים בקלפי. מגדלי אקירוב נגד מסעודה משדרות. זאת המשוואה ואין משוואה אחרת".
לאחר מכן המשיכה בתקיפה וכתבה: "תקראו את התגובה הזאת של יונה דורון, עוד מגיבה מיני אלף, עוד אחת מכת השנאה, עוד גזענות מרומזת בין השורות שחושפת את הבעיה האמיתית: היא מתחילה בהתנגדות לשחיתות והסתה ולאט לאט בורחת לה הסיבה האמיתית מהצד: שנאה איומה כלפי 'קשי היום ורפי השכל'. בואו נחדד את מה שיונה אומרת כאן; מצד אחד נתניהו מסית. מצד שני היא נאלצת לחיות באותה מדינה עם רפי שכל עניים. והיא לא רואה את הסתירה. פרייסלס".

שלום לכם רפי שכל יקרים שלי, כפי שאמרתי וכפי שתמיד אומר: השנאה לנתניהו היא סמפטום חברתי, לא פוליטי. ההפגנות נגד נתניהו הן...

פורסם על ידי ‏‎Galit Distal Atbaryan‎‏ ב- יום שני, 12 באפריל 2021

תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    שמאלנים אשפתיים,מסריחים למרחוק. (ל"ת)
    סמולניקו 04/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 4.
    דיסטל אישה יפה (ל"ת)
    רוברטו 04/2021/13
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 000
    מומו 04/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יפה בעיני מתבונן עוד קרפדה זה פטה מורגנה
    סגור
  • 3.
    חד-תאית
    ח״ן 04/2021/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הגב׳ דה-סטלאן היא משוואה עם נעלם אחד: לאן נעלמו יתר תאי המוח, מלבד התא האחד העוסק באובססיביות בביבי...אכן, תעלומה! אבל לא ממש מעניינת....
    סגור
  • 2.
    גלית שמיכה-לעבריין: ההיסטוריה תשפוט אותך
    כץ פלוס 04/2021/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ההיסטוריה לא תשכח את סייעני הנאשם בפלילים המנסה לחמוק מאימת הדין. מה תגידי לילדייך? לא ידעתי? לא שמעתי? הסיתו אותי?
    סגור
  • 1.
    נו, הכונפות השמאלניות הרקובות, שבעד המוקיון לפיד מגיבות (ל"ת)
    פיהוק נוסף 04/2021/12
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור