חדשות

פיגוע בצומת תפוח, נתניהו: "הטרור לא ירים ראשו", אהוד ברק: "שנזכה לממשלה ישרה"

שלושה תלמידי ישיבה נפגעו בפיגוע ביהודה ושומרון, ראש הממשלה הבטיח: "לא נאפשר לטרור להרים את ראשו ונכה באויבינו בעוצמה", ראש הממשלה לשעבר ויריבו: "הקיפאון הפוליטי עולה לנו בחיי אדם"
כפיר אדר | 
בנימין נתניהו ואהוד ברק (צילום מארק ישראל סלם פלאש90 מאקו)
השקט ביהודה ושומרון הופר הערב (ראשון) בצורה הקשה ביותר שאפשר לדמיין, עם פיגוע בצומת תפוח בה נפגעו באורח קשה שלושה תלמידי ישיבה. לוחמי צה"ל סורקים אחר רכב חשוד ממנו בוצע הירי על השלושה.
בתחילה, התקבל דיווח על רכב חשוד שהגיע לצומת תפוח וממנו בוצע ירי לעבר מספר אזרחים ששהו בנקודה, שלושה מהם נפגעו. כוח צה״ל הגיב בירי לעבר הרכב החשוד שנמלט מהמקום.  כוחות צה"ל סורקים אחר הרכב החשוד ומבצעים חסימות במרחב.
 
גדודי חללי עזאלדין אלקסאם הזרוע הצבאית של החמאס מברכים על הפיגוע ואומרים שהוא תגובה על הרג האשה הפלסטינית על ידי חיילי הכיבוש הפלסטיני היום בבוקר ועל עקירת הפלסטינים מבתיהם בשכונת שייח׳ גראח ואומרים שמסגד אלאקצא וירושלים היא קו אדום.
 
ראש הממשלה בנימין נתניהו כתב: "אני שולח ברכת החלמה לפצועים בפיגוע הירי האכזרי בצומת תפוח. כוחות הביטחון דולקים אחר המחבלים ואני בטוח שישימו ידם עליהם בהקדם האפשרי. לא נאפשר לטרור להרים את ראשו ונכה באויבינו בעוצמה".
ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק כתב: "הטרור באיו"ש מרים ראש. הפיגוע הרצחני בצומת תפוח הוא קריאת השכמה מקפיאת דם - הקיפאון הפוליטי עולה לנו בחיי אדם. תפילות ואיחולי החלמה לפצועים. ולכולנו - שנזכה במהרה לממשלה ישרה, מתפקדת, שתשים את הבטחון של כל ישראלי במקום הראשון, לפני כל שיקול אחר, אישי ופוליטי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה