חדשות

לאחר איום חמאס: ירי רקטות לירושלים, מתח כבד על יישובי הדרום

מטח רקטות נורה מרצועת עזה לכיוון הבירה ויישובים רבים הסובבים אותה. אזעקות בכל אזור קריית גת ועוטף עזה. דיווחים על נפילת רקטה באזור ירושלים, המשטרה מבקשת לפזר את מצעד הדגלים. דיווח שוטף
מערכת ice |  1
רקטה ירושלים (צילום פלאש 90)
לאחר אולטימטום שהציב חמאס לישראל לפינוי הכוחות מהר הבית ושייח ג'ראח, כשבעיר אלפי אנשים חוגגים את יום ירושלים, ארגון הטרור מימש את האיום שלו. בשעה האחרונה החל ירי רקטות לעבר יישובי הדרום ולעבר ירושלים. האזעקה בירושלים תפסה את מליאת הכנסת בעת הדיון המיוחד ליום ציון הניצחון על גרמניה הנאצית.
על פי דיווחים בעזה צה"ל החל בתקיפות ברצועה. דובר הזרוע הצבאית של החמאס מסר כי "גדודי חמאס ירו על האויב בירושלים בתגובה על פשעיו בעיר הקדושה". בכיר בחמאס אמר לכאן חדשות: "אנחנו לא מחפשים מלחמה אך מוכנים לשלם כל מחיר למען י-ם ואל אקצא"
בעקבות הירי הרקטי לעבר ירושלים מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן פנה למארגני ריקוד הדגלים בבקשה לבטל את הצעדה ולפזר את המשתתפים באמצעות אוטובוסים אך לבסוף הוחלט להמשיך בחגיגות כהרגלן. בעיריות באר שבע ושדרות הוחלט לפתוח מקלטים. פיקוד העורף אוסר לקיים לימודים מחר ביישובי עוטף עזה ובחלק מיישובי השפלה.
נכון לשעה זו נורו למעלה מ-35 רקטות לישראל, 7 רקטות שוגרו לעבר אזור ירושלים אך לא דווח על נפילה באזורי מגורים או על פצועים. אזרח נפצע באורח קל מירי נ"ט באזור עוטף עזה ופונה לבית החולים. בצה״ל אומרים כי יש להישמע להנחיות שיימסרו ולהימנע מלהיכנס לצירים ואזורים אסורים. 
תגיות חמאס | רקטות
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רק מלחמה תשאיר את ביבי בשלטון (ל"ת)
    עצבנית 05/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור