נבחרת אייס

מערכות המשפט והתקשורת חולות ומעוותות: חיים שדמי כמקרה בוחן

חיי בחמש שנים האחרונות הפכו להיות חיים בתוך ספר של קפקא. חמש שנים של רדיפה הזויה, אכזרית ומטורללת מצד השמאל, התקשורת, המשטרה, הפרקליטות ומערכת המשפט

יאיר נתניהו
יאיר נתניהו |  40
הפגנות בבלפור (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
המונח "קפקאי" מתייחס לסיטואציה מסויטת, מטורללת, הזויה. המונח נקרא על שם הסופר הצ׳כי יהודי פרנץ קפקא, אשר כתב ספרים רבים על מציאות מסויטת והזויה שבה האזרח הקטן  נרדף על ידי המערכות הגדלות והחזקות של המדינה, על לא עוול בכפו. בספרו המפורסם "המשפט", אדם חף מפשע עומד למשפט, כאשר לא ידוע לאף אחד וגם לו, על מה ולמה הוא עומד לדין ונרדף על ידי המדינה.
חיי בחמש שנים האחרונות הפכו להיות חיים בתוך ספר של קפקא. את הטור השבוע אנצל כדי לתאר מקרה הזוי אחד מיני רבים שחוויתי בחמש שנים האחרונות. חמש שנים של רדיפה אכזרית ומטורללת מצד השמאל, התקשורת, המשטרה ומערכת המשפט. המקרה הוא אזוטרי, אך ממחיש באופן מצוין את המציאות הקפקאית של חיי בשנים האחרונות.
 
הימים הם ימי השיא של פרעות בלפור באוגוסט 2020. פעילי שמאל בתשלום קוראים קריאות הסתה אלימות במגפונים ומרעישים בזמבורות עד השעות הקטנות של הלילה מחוץ לבלפור בירושלים, וגם מחוץ לביתם הפרטי של הוריי בקיסריה. הם עושים זאת גם בערבי שבת (כולל שישי ב-11 בלילה) ובימי שבת בשבע בבוקר. הם רדפו אחר הורי גם שנסעו לסוף שבוע במלון בצפת, ולכל טקס ואירוע בו אבי היה נוכח. הם אף טסו לוושינגטון ל-"הפגין" נגד נתניהו מחוץ לבית הארחה הרשמי של נשיא ארצות הברית, בעת שהיה שם לחתום על הסכמי השלום ההיסטוריים עם האמירויות ובחריין.
בעמודי הפייסבוק ובקבוצות הוואטסאפ של פעילי השמאל, לצד האיחולים במוות לי ולמשפחתי, פורסמו פעמים רבות קריאות המבקשות מהפעילים להודיע אם מישהו במקרה רואה אותי במסעדה או בבית קפה ולדווח היכן אני נמצא.
 
אחד מפעילי השמאל הבולטים ביותר ב-"הפגנות" בלפור באותה תקופה הוא חיים שדמי. הוא תועד בווידאו מאיים על חיי כאשר הוא אומר במגפון מחוץ לבית ראש הממשלה בבלפור: "יאיר תזכור את ההבטחה שלנו, זה נראה רחוק, אנחנו יודעים למה אתה צריך מאבטחים, אבל יום אחד אתה תהיה בלי מאבטחים, ואז - אוףף אין לדעת. עלי יאיר, עלינו". בסרטון אחר הוא תועד קורא לזרוק בקבוק תבערה לעבר בית ראש הממשלה. לא מזמן הוא הופיע בוועדה בכנסת ודרש נשק לו ולחבריו כדי לעמוד מול המתנחלים.
אותו חיים שדמי תועד גם בתמונה בסלון ביתו של אהוד ברק במגדל בו הוא גר בתל אביב. חיים שדמי הוא בין המייסדים והמקימים של ארגון "קריים מיניסטר" אשר הוביל את "הפגנות" בלפור באותה תקופה.
כאשר מקימים עמותה - הנוהל הוא שממלאים טופס ברשם העמותות עם פרטי הטלפון והכתובות של המקימים. את הטפסים האלה ניתן למציאה בחיפוש בגוגל ובאתר רשם העמותות.
באותו זמן שכל זה קורה, נתקלתי בטוויטר בצילום מסך שמישהו העלה של הטופס מרשם העמותות של מקימי "קריים מיניסטרֿ" (ביניהם חיים שדמי). מכיוון שבטופס מופיעים הכתובות של שדמי ושאר מקימי העמותה, העליתי את הצילום של הטופס וקראתי לעוקביי לבוא להפגין מחוץ לביתם.
הרי חופש המחאה היא אבן יסוד הדמוקרטיה לא? (כך הטיפו מארגני הפגנות בלפור בעצמם). אם להם מותר להפגין בשם חופש המחאה יום ולילה מחוץ לבית הוריי, כולל הבית הפרטי בקיסריה, מדוע לאזרחים ימנים אין את הזכות להפגין מתחת לביתם? והרי איך אפשר לארגן מחאה בלי פרסום כתובת? כיצד בדיוק ארגנו פעילי השמאל הפגנות של מאות אנשים מחוץ לבית הפרטי של הורי בקיסריה, או מחוץ לבית הפרטי של שר ביטחון הפנים דאז אמיר אוחנה, מבלי לפרסם את כותבת המגורים? כיצד ידעו כל אותם מאות מפגיני השמאל להגיע לאותן כתובות?
תאמינו או לא, כבר למחרת אנשי קריים מיניסטר (ובתוכם חיים שדמי שאיים עלי!) פנו לבית המשפט בטענה שאני איימתי עליהם ודרשו להוציא לי צו שיפוטי שיכריח אותי למחוק את הפוסט, ולהוציא לי צו הטרדה מאיים כנגדם!
 
מזכיר שוב - הדבר היחיד שכתבתי בפוסט זה קריאה לקיים הפגנות כנגדם במסגרת חופש המחאה, והעליתי צילום מסך עם הכתובות שלהם מטופס של רשם העמותות, אותו אפשר למצוא בקלות כל אחד בגוגל! לא קראתי לקלל, לא איימתי ולא קראתי לפגוע בהם. זאת בניגוד לחיים שדמי, אשר איים עלי מפורשות, וכעת בזעקת הקוזאק הנגזל טוען שאני איימתי עליו!
במקום לזרוק אותם מכל המדרגות, השופטת התורנית בבית משפט השלום בירושלים עוד באותו יום (יום שישי) קיבלה את טענתם וקבעה דיון ליום ראשון הקרוב! עורך דין בכיר שדיברתי איתו באותו יום אמר שמעולם לא נתקל בדבר כזה, וגם במקרים של בקשה לצו הרחקה כנגד אדם שמאיים מפורשות ברצח, הדיונים נקבעים בדרך כלל למספר שבועות אח״כ.
במוצאי שבת  ב-11 בלילה הגיע אלי הביתה שוטר, והגיש לי ערימה ענקית של ניירות וזימון לבית משפט לדיון למחרת בבוקר. אני פשוט לא האמנתי למה שקורה. זה היה כל כך קפקאי והזוי, הרגשתי בתוך סרט.
 
בערימה הענקית של הדפים שהוא העביר לי בשם השופטת, מלבד הזימון הטכני למחרת בבוקר לדיון בבית משפט, היו עשרות דפים של צילומי מסך של טוקבקים שאנשים שמעולם לא שמעתי עליהם ואיני קשור אליהם, כתבו נגדם. זימנו אותי, לדיון על דברים שאנשים אחרים שאינני מכיר כתבו, וגם הם חוסים ברובם תחת חופש הביטוי (עד כמה שהספקתי לעלעל בעשרות הדפים).
זה דבר מופרע לחלוטין! אני מזמין אתכם להיכנס לטוקבקים לכל פוסט שעוסק בי או במשפחתי בדף של קריים מיניסטר או כל ארגון או איש שמאל אחר בפייסבוק ובטוויטר ולראות איזו הסתה ואלימות נכתבים על ידי המגיבים שם.
למחרת בבוקר העורך דין שלי ייצג אותי בדיון, והציג בפני השופטת דורית פיינשטיין את כל חומרי ההסתה של חיים שדמי וחבריו כנגדי וכנגד משפחתי. הוא הציג לה את הפוסט שלי בו כל מה שמופיע זה צילום מסך מטופס גלוי של רשם העמותות, וקריאה להפגנה כנגד אנשי הארגון - קריאה אשר מהווה זכות יסוד בסיסית במשטר דמוקרטי - הזכות להפגין.
כל זה לא עניין כלל את השופטת, היא פשוט התעלמה מהחומרים שהעורך דין הראה לה, והוציאה נגדי צו הרחקה כנגד אנשי הארגון, וצו המורה לי למחוק את הפוסט.
 
לא הייתה משמעות אמיתית להחלטה מעבר למחיקת הפוסט, אבל אדם נורמלי לא יכול שלא להישאר פעור פה מצו הרחקה שהוציא בית משפט לאדם א׳ כנגד אדם ב׳, כאשר אדם ב׳ נמצא כל יום מתחת לביתו של אדם א׳ ומאיים על חייו באופן מפורש. רק בבית משפט ישראלי התוקפן יכול להפוך לקורבן והקורבן לתוקפן.
עוד דבר לא יאמן הוא הצו המחייב אותי למחוק פוסט. ממתי בית משפט במדינה דמוקרטית יכול לחייב אזרח במדינה למחוק פוסט אשר קורא להפגנה? פוסט אשר אין בו שום קריאה לאלימות! אין לאזרח ימני במדינת ישראל חופש ביטוי וחופש המחאה? ממתי שופט יכול להטיף מוסר לאזרח על פוסט ולחייב אותו למחוק אותו, כאילו השופט הוא ההורה והאזרח הוא הילד הסורר שלו.
חיים שדמי וחבריו לארגון מיהרו לחגוג עם חבריהם בתקשורת את הצו המטורלל הזה ש"מוכיח" שאני אדם אלים ומסוכן, ואילו הוא וחבריו לפסטיבל בלפור הם שה תמים וטהור. ממש אמא תרזה. ככה הציגו את הדברים ערוצי התעמולה בתקשורת, ורוב האנשים  שקוראים כתבות באינטרנט, קוראים רק את הכותרת ולא טורחים להיכנס לקרוא את "האותיות הקטנות".
בטור זה נתתי דוגמית קטנה, אחת מיני מאות, של תאטרון האבסורד שחוויתי בשנים האחרונות במהלך ההפיכה המשפטית/ פקידותית/ משטרתית/ תקשורתית נגד ראש הממשלה נתניהו ונגד הימין. בכוונתי להמשיך ולפרסם מקרים נוספים בטורי הבאים, כדי להראות עד כמה המערכות המשטרתיות, פקידותיות, משפטיות ותקשורתיות שלנו חולות ומעוותות. העוול שנעשה לי ולמשפחתי לא נעשה רק לנו על ידי מערכות אלו. אין כמעט אזרח אחד במדינה, שהוא לא ערבי או שמאלני, אשר לא נתקל באופן אישי בהתעמרות כזאת או אחרת מצד המערכות החזקות והמושחתות הללו.
תגובות לכתבה(40):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 29.
    ואבא שלך בתור ראש ממשלה כמה שני 12 ? 20 שנה??
    שוב אני 02/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה לא עשה כלום בנידון להיפך הבכירים של המשפט אמרו שעזר להם ולא ההיפך
    סגור
  • 28.
    ה"גילדה" מנסה להחליט בשבילנו מה טוב לנו וגם מה נחשוב
    ארנון תל-אביבי 01/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מערכת "עקיפת"-החוק - סוגרת שורות . הפרקליטות מיסוי-וכלכלה מחפים על עוולות יאח"ה. יח' 433 מחפה על מח"ש , 433 תופר תיקים לפי דרישות הפרקליטות. הכל לכאורה . ועל כולם מגן בג"ץ . התקשורת הממוסדת - מסתירה את התחקירים שלא נוחים ל"גילדה". אם היה משפט אמת וחקירה מיקצועית - רבים מהם היו בכלא.
    סגור
  • 27.
    תהיה חזק ותשמור על המשפחה.המטוטלת תתהפך (ל"ת)
    יה 01/2022/20
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 26.
    מזעזע, המדינה נגנבה והפכנו לרפובליקת בננות
    שפירול 01/2022/10
    הגב לתגובה זו
    5 8
    מטורף גם איזה השפעה יש לתקשורת הדי כושלת שלנו על האזרחים במדינה שוחחתי עם מספר אנשי רק לא ביבי ויש להם את כל הסימפטומים של נפגעי שטיפת מח ..
    סגור
  • 25.
    שופטת פח
    מ. עמיאל 01/2022/09
    הגב לתגובה זו
    4 3
    משפט צדק לא תקבל. השופטים לוקים בשמאלנות כרונית
    סגור
  • טען עוד
  • 24.
    הילז׳ הזה מקבל כסך על התור הזה?
    אבא של אסף 01/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 5
    ילד מובטל וחסר מעש, כל היום בגריינדר שלו, ופה. חבל שהוא פה, זה אתר של פרסום לא? מה קשור הבטלן הזה?
    סגור
  • 23.
    מי שבנה וטיפח אותם זה אבא שלך
    רק בישראל 01/2022/09
    הגב לתגובה זו
    5 2
    תבוא בטענות רק לאביך ולא לאף אחד אחר
    סגור
  • 22.
    חזק ואמץ !!! (ל"ת)
    אסף 01/2022/09
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 21.
    הרווחת הכל ביושר עלוקה שכמותך...אם לא היית
    ח.ז. 01/2022/08
    הגב לתגובה זו
    4 11
    בנו העילג של ראש הממשלה בחיים לא היית מגיע לכלום...ואכן אתה כלום ושם דבר...מכוער חיצונית ופנימית...לא בכדי כינו אותך ילד "ז".... הכל הרווחת ביושר...אומלל היית ואומלל תישאר יא אפס חדל אישים שכמותך...
    סגור
  • מדברים איתך על הטיית הדין ואתה אפילו לא מבין על מה מדוב
    שפירול 01/2022/10
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מדברים איתך על הטיית הדין ואתה אפילו לא מבין על מה מדובר.. רק ברפובליקת בננות יכול להתקיים הליך משפטי כמתואר , אבל מבינתך , זה לא רלוונטי ,כי אתה לא מחבב את יאיר טירוף מערכות באדם אחד
    סגור
  • 20.
    יאיר
    גנים 01/2022/08
    הגב לתגובה זו
    7 3
    אני ממש בהלם, טוב הוא עושה שמפרסם את זה, תמיד קיבלתי רושם אחר אודותיו. ממש מצער
    סגור
  • 19.
    מערכות התקשורת והמשפט
    קובי בן עזרא 01/2022/08
    הגב לתגובה זו
    7 2
    כנראה שטרם התעוררנו והצליחו להרדים אותנו ובענקקק. מערכות המדינה מושחתות מהיסוד,שמור לי ואשמור לך זו הדיברה אלוהים חיים. כל אחד לעצמו דואג לסביבתו הטבעית, נסוג מכל עימות עם מציאות הנורסת כל חלקה טובה שהקימו כאן במדינת ישראל היהודית. "יהיהב סיידר"הוא המוביל את התהליכים במדינה היחידה שיש לעם היהודי . כל ההחלטות של אותם בכירים במערכות הן לטווח הקצר למען יביעו רווח רגעי. אף אחד לא את המדינה בראש מעייניו כמדינת העם היהודי וזה בכל התחומים,משפטית, בית מחוקקים נלוז ולא אחראי שדורס כל הליך דמוקרטי לטובת המדינה.מערכת משפט המכונסת רק לחבריה למען שימור חוזקה ללא כחל וסרק. ממשלה הזויה שלא מייצגת אפילו לא שליש מציבור הבוחרים . מעל 20% מכלל הבוחרים לא מקבלים את תהליכי עבודתה.רמיסת כל זכות לגטימית של האזרחהבוחר. שר אוצר שלא מופיע בדיוני הקורונה אך מחליט עבורם, " אין סגר" בהחלטת הממשלה, אז אין פיצוי כלל לאזרחים. הממשלה הז והוקמה לדאוג לעצמה בלבד ולכל חבריה הסקנדינבים(נורבגים ) "האזרח לא חשוב וגם לא מבין מה הצרכים שלו". אנו יודעים מה הצרכים ואנו נחליט מה לתת או למנוע. אנו מעבירים לכם את האחריות לניהול
    סגור
  • 18.
    תרמת לשינאה יותר ממה שאויימת באמת! חלאס לך לעבוד (ל"ת)
    שוב אתה ?! 01/2022/08
    הגב לתגובה זו
    8 7
    סגור
  • 17.
    חונטה משפטית
    דייפ סטייט 01/2022/08
    הגב לתגובה זו
    8 6
    להחזרת האמון במערכת המשפט- אנו דורשים:* הקמת ועדת בדיקה לכשלים בחקירות נתניהו שינוי שיטת בחירת השופטים הקמת גוף ביקורת עצמאי לפרקליטות פיצול תפקידי היועץ המשפטי לממשלה חקיקת חוק יסוד: הפרדת הרשויות
    סגור
  • 16.
    רק שאלה
    נחשון 01/2022/08
    הגב לתגובה זו
    4 4
    יאיר- בתור איש ימין אמיתי שחושב שאביך סך הכל היה בסדר וכן שכל התיקים תפורים וצריך לפרק את החונטה המושחתת ששולטת במערכת המשפט יש לי שאלה אחת שתעזור לי להבין משהו- אתה בחרת להיות פקיד נמושה בדובר צה"ל במקום להיות חייל קרבי או משהו שיכול להועיל ולי בתור מישהו שהיה בחוד זה מפריע מאד- מי שרוצה להיות בעמדה משפיכה צריך לעשות הכי טוב- אם אתה נכה ב100 אחוז אז זה דבר אחד אבל לןא ראיתי עד היום שום הסבר למה היית במקום שבוא נגדיר אותו בעייתי במבחינה לאומית- יש בעייה קשה להטיף להקרבה כשאתה בעצמך יצאת דיי נמושה
    סגור
  • 15.
    תודה לאביך ולכל משפחתך שעומדים אתם בפרץ עבור כולנו
    קול העם 01/2022/08
    הגב לתגובה זו
    9 9
    המטרות של הנימבזים מכשירות, לדעתם, כל אמצעי.
    סגור
  • 14.
    ילד מתיש…חפש עבודה כבר (ל"ת)
    יניב שבתאי 01/2022/07
    הגב לתגובה זו
    13 8
    סגור
  • 13.
    מפחיד, הכל אג'נדה
    ר 01/2022/07
    הגב לתגובה זו
    7 4
    כאשר החוק הוא המלצה בלבד והכל שפיט ונתון לשיקול דעת השופט, אין פלא שיש אפלייה. תלוי בזהות הפוליטית של השופט. אני מניחה שהוא באמת מאמין שהוא אוביקטיבי
    סגור
  • 12.
    ציוצי השנאה והרוע של יאיר הם שהביאו אותו לאיפה שהוא היו
    משחק אותה קורבן עלאק 01/2022/07
    הגב לתגובה זו
    11 8
    נו באמת כמה צביעות ושקרים של יאיר שמשך שנים רק מפיץ שנאה ברשתות בעודו יושב בבונקר של בלפור וחיי על חשבוננו. עצוב שעדיין יש ביבסטים שלא מוכנים להודות בנזקים האדירים שמשפחת נתניהו גרמה לאחווה והרעות בין אדם לחברו בחברה הישראלית.
    סגור
  • 11.
    משעמם רדוד. מישהו קורא את זה ? כתיבה של ילד בכיתה ג (ל"ת)
    ישראלי 01/2022/07
    הגב לתגובה זו
    16 8
    סגור
  • 10.
    תפסיק לבלבל במח אתה אפס שלא עשה כלום בחייו. רק פה גורה (ל"ת)
    ישראלי 01/2022/07
    הגב לתגובה זו
    13 6
    סגור
  • 9.
    וברור ששמץ מזה לא נזכה לראות בתוכניות ה"תחקיר" בערוצים (ל"ת)
    צביעות השמאל זועקת 01/2022/07
    הגב לתגובה זו
    7 5
    סגור
  • 8.
    ליאיר היקר
    אתי 01/2022/07
    הגב לתגובה זו
    7 8
    הנוכלים יפלו לבסוף בפח. אנו יודעים שהם רודפים את משפחת נתניהו רק בגלל הרפורמות שרוה"מ האמיתי תכנן לעשות במע' המשפט ובעולם התקשורת, ובשל היותו איש שליחות ציוני. קריים מיניסטר - חבורת עשירים יהירים מטורפת ומאותרגת היטב. צוררים.
    סגור
  • 7.
    מערכת משפט רקובה (ל"ת)
    משה 01/2022/07
    הגב לתגובה זו
    7 8
    סגור
  • 6.
    עד לכאן הנבלות ממשיכים לרדוף אותו (ל"ת)
    משה 01/2022/07
    הגב לתגובה זו
    7 6
    סגור
  • 5.
    ישר כוח יאיר. (ל"ת)
    גידי 01/2022/07
    הגב לתגובה זו
    21 24
    סגור
  • 4.
    ידוע
    אור 01/2022/07
    הגב לתגובה זו
    14 18
    מערכת המשפט בפשיטת רגל
    סגור
  • 3.
    אני בז למאיימים באלימות, אך גם לראשי ממשלה נאשמים בשוחד
    גידי שרון 01/2022/07
    הגב לתגובה זו
    30 17
    מרמה והפרת אמונים. בייחוד כשהם נאחזים בקרנות המזבח ומטרללים את המדינה ב-4 מערכות בחירות, רק על מנת למחוק מאימת הדין. אם אביך היה עושה את המעשה הראוי בנסיבות של הגשת כתב אישום, כל היתר לא היה קורה.
    סגור
  • גם כשתופרי האישום הם עבריינים מוכחים...?
    איזו ראיה שטחית... 01/2022/07
    הגב לתגובה זו
    4 8
    היום ידוע שעבריינים תפרו לנתניהו תיק (לך תפשפש קצת ברשתות). אז אתה בז לקורבן הראשי של הבפיכה - יפה. אם היית במשפט דרייפוס כנראה היית בז לדרייפוס ה"בוגד". תתבייש
    סגור
  • הוי הקארמה
    חח 01/2022/07
    הגב לתגובה זו
    4 4
    אני בז לאנשים למאשימים אדם לפני שהם בודקים את האמת. אם יש בך טיפת יושרה כנס לסרטונים של כנרת בראשי שמציגים בזמן אמת את המשפט ותבין שאתה המושחת. כנראה הוריך לא לימדו אותך שאדם חף מפשע עד שיוכח אחרת! העונש שקיבלנו בגללך משמיים זו הממשלה ההזוייה הזו שמעניקה את המדינה לערביי ישראל שקוראים לעצמם פלסטינים. ב ו ש ה !!!
    סגור
  • הצביעות חוגגת
    גלילה אילוז 01/2022/07
    הגב לתגובה זו
    5 4
    תיקים תפורים אין אמון במערכות החוק ד״ש מיעקוב נאמן
    סגור
  • יד חנה
    אתי רוזנבלט 01/2022/07
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אני בזה לתגובה שלך! כדאי שתתחיל לקרוא את הפרוטוקולים מהמשפט. בושה וחרפה!!!
    סגור
  • 2.
    תגיד, למה אתם לא מחזירים את המתנות למדינה?
    גליה 01/2022/07
    הגב לתגובה זו
    32 19
    לפי החוק (והוא מאד ברור) הן הרי לא שייכות לכם, אלא למדינה. למה החמדנות הזאת? לא הספיק כל כאב הראש של תיק 1000?
    סגור
  • כי אמא שלך ז.....ה (ל"ת)
    8200 01/2022/07
    הגב לתגובה זו
    3 7
    סגור
  • יד חנה
    אתי רוזנבלט 01/2022/07
    הגב לתגובה זו
    3 2
    תגיד לי - על איזה מתנות אתה מדבר? תמנה ארבע בבקשה....
    סגור
  • כשלאה רבין תחזיר את מה שלקחה (ל"ת)
    אני 01/2022/07
    הגב לתגובה זו
    15 15
    סגור
  • 1.
    יאיר, מאיפה יש לך יותר ממיליון ש"ח בחשבונות הבנק?
    ארנון בר 01/2022/07
    הגב לתגובה זו
    40 15
    בגלובס פורסם כי "בחשבון עו"ש אחד מונחים למעלה מ-100 אלף שקל; בחשבון עו"ש נוסף באותו סניף עוד למעלה מחצי מיליון שקל; בחשבון שלישי כ-80 אלף שקל; ובפיקדונותיו באותו סניף כ-350 אלף שקל". יאיר, מאיפה הכסף? הרי היסטוריית התעסוקה שלך ידועה. האם סכום העתק הזה הושג בדרכים כשרות? אם כן, כיצד? אתה חייב לפרט אם אינך רוצה להסתובב עם עננת חשד. בנוסף, טענת במסגרת התביעה של אבי אלקלעי כי 250 אלף השקלים, בתוספת 30 אלף שקל ההוצאות, הם "סכום אדיר לכל הדעות אשר אינו בידי ואין באפשרותי להשיגו". לאור מה שפורסם, האם שיקרת לבית המשפט? האם אתה יודע מה דינו של מי שנותן עדות שקר? האם אתה סבור שעניין זה יגיע לחקירת משטרה ובסופו של דבר, לפיתחו של היועמ"ש? אשמח לשמוע תגובה מפורטת וכנה לדברים הללו במקום המגילות המשמימות שאתה מפרסם כאן מדי שבוע ושאינן מעניינות איש.
    סגור
  • יד חנה
    אתי רוזנבלט 01/2022/07
    הגב לתגובה זו
    3 7
    מעניין למה אתה חושב שמצב חשבונות הבנק של יאיר, או מישהו ממשפחת נתניהו - מלבד בנימין - זה מעניינך!!!! אנשים פרטיים מוסרים תשובות רק לרשויות המס. ואם אתה מנסה לרמז שבנימין נתניהו "מלבין כספים שהוא גונב מהמדינה" באמצעות חשבונות בני ביתו - הרי שאתה מוציא דיבתו רעה!!! של נעליך מעל רגליך!!! כמה רוע וקנאה משתמעים מהפוסט שלך!
    סגור
  • בדקת גם את העשרים מיליון שנמצאו בחשבון הבנק שלהבת של ל (ל"ת)
    גם אני 01/2022/07
    הגב לתגובה זו
    9 11
    סגור
  • אוייש
    גלילה אילוז 01/2022/07
    הגב לתגובה זו
    5 3
    מה שיש ליאיר בחשבון בנק מאיפה משהו יודע איפה חוק הפרטיות הוא לא איש ציבור .מעניין הבת של ליברמן מליונים רבים בבנק לא שמעתם
    סגור